ورود الکسیس به میلان برای حضور درتستهای پزشکی اینتر

ورود الکسیس به میلان برای حضور درتستهای پزشکی اینتر

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که بعد از چند هفته مذاکره و ابهام میان سران دو باشگاه اینترمیلان و منچستریونایتد، روند انتقال قرضی الکسیس سانچز نهایی شده و این ستاره شیلیایی حالا در شهر میلان به سر می برد تا تستهای پزشکی باشگاه نرآتزوری را پشت سربگذارد.

به گزارش فوتبالی، در طول هفته های اخیر روند مذاکرات بارها به خاطر عدم توافق طرفین دررابطه با انتقال قرضی الکسیس به اینتر متوقف شده بود. آنتونیو کونته سرمربی باشگاه ایتالیایی تمایل زیادی داشت تا این بازیکن شیلیایی را درتیمش ببیند و حالا به نظر می رسد که او با قراردادی قرضی فصل بعد را دراینترمیلان سپری خواهد کرد؛ البته در قرارداد مد نظر، بندی برای حق خرید الکسیس سانچز توسط اینتر درپایان فصل وجود ندارد.

الکسیس سانچز در 45 بازی اخیرش برای یونایتد، 5 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود. سولشر اخیرا و بعد از باخت تیمش در خانه مقابل کریستال پالاس درمورد الکسیس گفته بود:« اگر پیشنهاد خوبی برای الکسیس برود، او از تیم جدا خواهد شد.» حالا سران یونایتد هم از انتقال قرضی الکسیس به اینتر خوشحال هستند؛ چرا که دیگر لازم نیست تا دستمزد سالانه 14 میلیون یورویی به این بازیکن شیلیایی بپردازند.

6363