احتمال به دادگاه کشیده شدن کار ایکاردی و اینتر

احتمال به دادگاه کشیده شدن کار ایکاردی و اینتر

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه گاتزتادلوسپورت، پرونده ایکاردی و باشگاه اینترمیلان حسابی گره خورده است و ممکن است کار این پرونده به دادگاه کشیده شود. روز سه شنبه بود که مائورو ایکاردی ستاره آرژآنتینی اینتر با استیون ژانک، مدیرعامل باشگاه اینتر و جوزپه ماروتا، مدیر داخلی باشگاه دیدار کرد ولی در این دیدار بحثهایی مطرح شد که هیچ ارتباطی با احتمال جدایی او از اینتر نداشت.

به گزارش فوتبالی، سران باشگاه اینتر روی ایکاردی حسابی باز نمی کنند و این بازیکن آرژآنتینی هم برروی ماندنش در باشگاه نرآتزوری تاکید دارد. حالا تمام گزینه های روی میز به بن بست رسیده  ؛ از بحث احتمال مبادله ایکاردی با دیبالا و انتقال ایکاردی به باشگاه یوونتوس گرفته تا احتمال انتقال ایکاردی به باشگاه ناپولی.

 روزنامه گاتزتادلوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که این احتمال وجود دارد که پرونده ایکاردی و باشگاه اینترمیلان به دادگاه کشیده شود و ایکاردی از این باشگاه ایتالیایی شکایت کند و سران باشگاه اینتر هم در جریان این ماجرا هستند.

حالا که راه حلی برای مشکل فعلی وجود ندارد، ممکن است ایکاردی برای حل ماجرای قراردادش با اینتر به سران مقامات قضایی برود تا بتواند با آزادی تمام درمورد آینده اش تصمیم گیری کند و روز جمعه روزی سرنوشت ساز دراین پرونده خواهد بود.