منتقد جدی انصاری‌فرد؛ بهروز رهبری‌فرد

منتقد جدی انصاری‌فرد؛ بهروز رهبری‌فرد

وبسایت رسمی فوتبالی - اولین منتقد و مخالف جدی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، مدافع سابق این تیم است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که بازگشت محمدحسن انصاری‌فرد به پرسپولیس، از دید اکثر پیشکسوتان و طرفداران این تیم اتفاق مثبتی ارزیابی شده اما بهروز رهبری‌فرد اصلا از این قضیه استقبال نکرده. بخشهای مهم مصاحبه او با روزنامه گل را برایتان انتخاب کردیم تا متوجه شوید او چه دل پری از انصاری‌فرد دارد:

•    من او را در حد و حدود پرسپولیس نمی‌دانم. چکهای برگشتی انصاری‌فرد هنوز در خانه من است و سنگین ترین بدهی‌های باشگاه در زمان مدیریت او بود. به نظر من ایشان یک راهی برای زندگی خودش پیدا کند و بهترین راه، همان کارشناسی در برنامه های ورزشی است. هیچ جای دنیا مدیرعامل یک باشگاه کارشناس تلویزیون نمی شود اما ایشان می‌شود چون به هر نحوی می‌خواهد در صدر اخبار باشد. او عشق شهرت دارد و می‌خواهد همیشه تو چشم باشد

•    این قدری که من اطلاعات دارم سنگین ترین بدهی های تاریخ باشگاه را او به جا گذاشت. انصاری فرد دست خودم 3 تا چک دارد و این چکها متعلق به شخصی به نام آقای تمدن یزدی است که شرکت مواد غذایی دارد و به امانت به انصاری‌فرد داده بود و او چکها را به ما داد. کسی که خیانت در امانت می‌کند چطور دوباره مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟ من به خاطر این چک ها تا یزد رفتم و قرارداد این آقا با انصاری‌فرد را دیدم که چک‌ها امانت بوده و نباید خرج می کرده اما انصاری‌فرد چک ها را به ما داده بود.

•    مبلغ چک‌ها 75 میلیون تومان. البته 75 میلیون آن زمان که الان اگر خود انصاری‌فرد بخواهد، همان چک ها را به خودش دو زار می‌فروشم

•    در شان مدیرعامل پرسپولیس نیست که صورتی بپوشد و هر روز هم همین پیراهن تنش باشد. این قدر که پیراهن صورتی را تن انصاری فرد دیدم تن پلنگ صورتی ندیدم. انصاری فرد فکر می کرد اگر پیراهن صورتی‌اش را نپوشد مردم فکر می کنند مدیرعامل نیست چون دیروز هم با همان پیراهن به باشگاه رفته بود.

1984