ناصر محمدخانی: انصاری فرد از خانواده پرسپوليس است

ناصر محمدخانی: انصاری فرد از خانواده پرسپوليس است

وب سايت رسمی فوتبالی -مهاجم سابق سرخ ها حضور محمدحسن انصاری فرد به عنوان مديرعامل جديد پرسپوليس را مثبت ارزيابي كرد و گفت انصاری فرد می تواند از عهده اين مسئوليت برآيد.

 به گزارش فوتبالی،‌ناصر محمدخانی مهاجم پيشكسوت پرسپوليس در خصوص تغيير و تحولات اين باشگاه گفت: انصاری فرد خاك خورده ورزش و فوتبال است.او قبلا مديرعامل پرسپوليس بوده و در باشگاه هاي ديگر هم سابقه مديريتی دارد. يكی از مهمترين فاكتورهای او در مقايسه با مديران قبلي اين موضوع است كه مردم و هواداران به خوبی او را می شناسند و مديری فوتبالی براي باشگاه پرسپوليس محسوب مي شود. محمد خانی در ادامه گفت: انصاری فرد می داند كار سختی در پيش دارد و بايد از او حمايت شود. من می دانم كه همه پيشكسوت های پرسپوليس از او حمايت می كنند البته او هم بايد از كمك پيشكسوتان استفاده كرده و از مشاوره ها را در اين زمينه بهره بگيرد. او از خانواده پرسپوليس است و می تواند به اين باشگاه كمك كند.

 محمد خانی در ادامه گفتگو با خبرنگار فوتبالی در خصوص بازی پرسپوليس در برابر تراكتور تصريح كرد: بازی در تبريز سخت است و پرسپوليس بايد در اين ديدار هوشمندانه كار كند. تراكتور در اين بازی از امتياز میزبانی برخوردار است و اين مساله پوئن مثبتی برای آنها محسوب می شود. البته برد در بازی اول روحيه خوبی را به پرسپوليس تزريق كرده و اين تيم اين توان و پتاسيل را دارد كه بتواند دست پر به تهران برگردد.

7655