بعد از ۹۰ برنامه لیگ یک هم تعطیل شد!

بعد از ۹۰ برنامه لیگ یک هم تعطیل شد!

وبسایت رسمی فوتبالی - سه هفته از رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور سپری شده، اما هیچ خبری از برنامه پربیننده و جذاب فوتبال یک نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، این در حالی است که بسیاری از لیگ یکی‌ها، اهالی فوتبال و علاقه‌مندان به فوتبال همواره به شدت پیگیر این برنامه جذاب و پربیننده بوده و در فصل جاری نیز منتظر پخش فصل جدید این برنامه هستند. 

به نظر می‌رسید این برنامه از همان هفته نخست روی آنتن شبکه ورزش سیما برود، اما متأسفانه شنیده می‌شود با توجه به اینکه در چند فصل اخیر فعالیت خود را به صورت مشارکتی و با حضور اسپانسر‌ها آغاز کرده و ادامه داده است در این فصل قرارداد همکاری با اسپانسر این برنامه منعقد نشده و پخش این برنامه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

خلأ عدم پخش این برنامه در هفته‌های اخیر فصل جدید به شدت احساس شده چراکه با توجه به عدم پخش برنامه فوتبال یک در دو هفته ابتدایی باشگاه‌ها نسبت به عدم انعکاس عملکرد داوران و حواشی‌های به وجود آمده در بازی‌ها به شدت گلایه‌مند هستند. یقینا پخش این برنامه باعث می‌شود انگیزه تیم‌ها دوچندان بیشتر شود و تیم‌ها نیز به عملکرد داوران و حواشی‌های به وجود آمده در بازی‌ها با انعکاس آن‌ها معترض نباشند. پیش از برنامه لیگ یک برنامه نود هم تعطیل شد و میثاقی با برنامه فوتبال برتر به بازی‌های لیگ برتر می‌پردازد.

1984