عکس / خوشحالی پسر مسی از تهدید دروازه بارسلونا در کنار پدر و سوارز

عکس / خوشحالی پسر مسی از تهدید دروازه بارسلونا در کنار پدر و سوارز

سایت رسمی فوتبالی - تصاویر منتشر شده از متیو مسی، پسر لیونل مسی، که به همراه پدر، برادر و همچنین لوییس سوارز و فرزندش در حال تماشای بازی بارسلونا برابر رئال بتیس بوده اند در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا موفق شد در دومین هفته رقابت های لالیگا با نتیجه 5 - 2 برابر رئال بتیس به برتری برسد. آنتوان گریزمان، کارلس پرز، جوردی آلبا و آرتورو ویدال گل های بارسا در این مسابقه را به ثمر رساندند. لیونل مسی و لوییس سوارز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این دیدار نبودند و از کنار زمین بازی را دنبال کردند. متیو نیز به همراه آنها در جایگاه ویژه نشسته بود تا تماشاگر بازی تیمی باشد که پدرش بزرگترین ستاره آن به شمار می رود. 

در یک صحنه رئال بتیس خطری روی دروازه بارسلونا ایجاد کرد و نگرانی در چهره مسی و سوارز دیده می شد اما متیو با تصور این که توپ وارد دروازه بارسا شده شروع به خوشحالی کرد. این موضوع واکنش ناگهانی سوارز را در پی داشت که با عصبانیت و تعجب همراه بود. اما تنها چند ثانیه بعد این عصبانیت به خنده تبدیل شد و خوشحالی پسر برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا از تصور دریافت گل توسط این تیم باعث خنده افراد حاضر در جایگاه و همچنین پس از آن سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد. 

1070