المپیک مارسی، مشتری جدید آرتورو ویدال

المپیک مارسی، مشتری جدید آرتورو ویدال


 
سایت رسمی فوتبالی- لوئیز گوستاوو، ستاره باشگاه مارسی در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و از همین رو سران باشگاه المپیک مارسی در فکر تقویت خط میانی تیمشان و یافتن جانشین ایده آلی برای او هستند.
 
 
به گزارش فوتبالی، ارنستو والورده، سرمربی باتجربه بارسلونا تمایلی به از دست دادن آرتورو ویدال ندارد؛ چرا که این بازیکن شیلیایی قابلیت بالایی برای بازی در پستهای مختلف دارد. با این وجود ویدال فصل جاری را درترکیب اصلی بارسا شروع نکرده و در بازی با بتیس به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و پنجمین گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند.
 
 
به رغم تمام این صحبتها، آرتورو ویدال مشتریان متعددی در بازار نقل و انتقالات دارد و المپیک مارسی آخرین تیمی است که برای به خدمت گرفتن ویدال دست به کار شده است. دلیل ابراز تمایل آنها برای جذب ویدال، احتمال بالای جدایی لوئیز گوستاوو از این باشگاه فرانسوی است. این روزها فنرباغچه به سراغ این بازیکن برزیلی آمده و بعید است که سران مارسی بتوانند او را درتیمشان حفظ کنند.
 
 
از همین رو آنها به دنبال یافتن جایگزین خوبی برای گوستاوو هستند و آرتورو ویدال را گزینه ایده آلی برای تیمشان می دانند. آندره ویلاش بواش، سرمربی پرتغالی مارسی تمایل زیادی دارد تا آرتورو ویدال را درتیمش در اختیار داشته باشد. البته اگر آرتورو ویدال مجبور به ترک بارسلونا شود، او قطعا انتقال به اینترمیلان را ترجیح خواهد داد. به علاوه پیشنهاد مالی اینتری ها هم به مراتب بهتر از پیشنهاد سران المپیک مارسی است. اما درهر حال حالا باید نام المپیک مارسی را هم به لیست مشتریان ویدال اضافه کرد.

6363