یوونتوس و تلاش تمام عیار برای جذب راکیتیچ

یوونتوس و تلاش تمام عیار برای جذب راکیتیچ

سایت رسمی فوتبالی- ایوان راکیتیچ ستاره کروات باشگاه بارسلونا دو بازی ابتدایی تیمش در فصل جدید رقابتهای لالیگا را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد و همین ماجرا باعث شده تا گمانه زنی ها و ابهامات درموردآینده او درتیم کاتالان افزایش بیابد. در این میان سران باشگاه یوونتوس مدتی است که تمام تلاش خود را برای جذب راکیتیچ به کار گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، این درحالی است که راکیتیچ در دو فصل اخیر یکی از بازیکنانی بود که بیشترین دقایق را درترکیب تیم کاتالان به میدان رفته بود. اما در دو بازی ابتدایی بارسلونا در لالیگا سرخی روبرتو جایگزین او شد و به نظر می رسد که اوضاع او درتیم بارسا در حال تغییر کردن است.

توتوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران یوونتوس به شدت می کوشند تا امره جان را با راکیتیچ معاوضه کنند. امره جان می داند که در تیم مائوریتسیو ساری جایگاه خاصی نداردو از همین رو امیدوار است تا در روزهای پایانی بازار تابستانی بتوانداین تیم را ترک کند. سران باشگاه یوونتوس هم به همین خاطر آماده اند تا او را با بازیکن دیگری معاوضه کنند و چه بازیکنی بهتر از ایوان راکیتیچ.

در ادامه این گزارش یادآوری شده که چند روز پیش مدیران دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس به همین خاطر با هم دیدار کردند ولی سران باشگاه ایتالیایی می دانند که برای جذب راکیتیچ به پول بیشتری نیاز دارند. اما بارسایی ها هم برای فروش راکیتیچ مقاومت نخواهند کرد و در صورتی که راکیتیچ پیشنهاد یوونتوس را بپذیرد، سران باشگاه کاتالان سدراه او نخواهند شد.

6363