والدس: اگر درمورد نیمار صحبت کنم، شاید اخراج شوم

والدس: اگر درمورد نیمار صحبت کنم، شاید اخراج شوم

سایت رسمی فوتبالی- ویکتور والدس دروازه بان سابق بارسلونا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران حضور یافت تا در مورد مصاف تیم زیر 19 سال بارسلونا و آژاکس آمستردام صحبت کند. با برگزاری این بازی، رسما استادیوم یوهان کرویف در شهرک ورزشی خوان گامپر بارسلونا افتتاح شد.

به گزارش فوتبالی، والدس که هدایت تیم جوانان آ بارسلونا را عهده دار است، پاسخگوی سوالات مختلفی شد و درمورد بازگشتش به بارسلونا، جایگاه یوهان کرویف در دنیای فوتبال و اهمیت او در فلسفه بازی آبی اناری ها و نشستن روی نیمکت مربیگری تیم جوانان بارسا صحبت کرد.

سوال عجیبی که از والدس پرسیده شد، در مورد احتمال انتقال نیمار به باشگاه بارسا در فاصله یک هفته مانده تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی بود. والدس در پاسخ به این سوال، در ابتدا از نیمار به خاطر تمام آنچه در طول این سالها در دنیای فوتبال به نمایش گذاشته تشکر کرد و گفت:« چه درمورد نیمار به شما بگویم؟ من فقط یک سال در کنار نیمار بازی کردم و همیشه از نظر من بازیکن فوق العاده ای است. ازاین بابت باید از او تشکر کنم.» 

او ترجیح داد در پاسخ به این سوال به توانایی های فوتبالی نیمار در طول دوران حضورش در باشگاه کاتالان اشاره کند و ادامه داد:« نیمار بازیکن بزرگی است و در قهرمانی مان در رقابتهای اروپایی، تاثیر بزرگی داشت. » البته در نهایت به هر نحوی که شده از پاسخ به سوالات درمورد بازگشت احتمالی نیمار به بارسا طفره رفت و گفت:« الان من در تیم پایه ای بارسلونا هستم. اگر دراین باره بیشتر حرف بزنم، شاید اخراج شوم ولی من ترجیح می دهم تا در سمتم باقی بمانم.»

6363