منافی: دیدار تراکتور- پرسپولیس یک جنگ تمام عیار است/ پرسپولیس بباز نیست

منافی: دیدار تراکتور- پرسپولیس یک جنگ تمام عیار است/ پرسپولیس بباز نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار تراکتور و پرسپولیس برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود و یک جنگ تمام عیار است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، جواد منافی، درباره حساس‌ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر بین تیم‌های تراکتور و پرسپولیس که روز جمعه هفته جاری در تبریز برگزار می‌شود اظهار داشت: همیشه دیدار تراکتور و پرسپولیس حساس بوده و خوب از آب درآمده است. این دو تیم فصل پیش نیز بازی‌های حساسی با هم داشتند اما الان شرایط فرق کرده, پرسپولیس در هفته اول یک برد خوب مقابل پارس جنوبی داشته ولی تراکتور با تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان آماده این بازی می‌شود.

وی ادامه داد: تراکتور در هفته اول 2 امتیاز از دست داده و می‌خواهد هر طور که شده در بازی‌های آینده امتیازات بیشتری جمع کند. برای همین می‌توان پیش‌بینی کرد که بازی تراکتور با پرسپولیس بازی خوبی خواهد شد. پرسپولیس برای برد به تبریز می‌رود و به اصلاح بباز نیست, چون شرایط بهتری نسبت به تراکتور دارد. پرسپولیس توانسته بازیکنانش را حفظ کند و بازیکنانی که نیز اضافه شده‌اند قبلاً‌ جزو خانواده پرسپولیس بودند و حالا دوباره به این بازگشته‌اند. می‌توانیم بگوییم پرسپولیس در تمام نقاط شرایط خوبی دارد. تراکتور هم مربی خوب و بازیکنان با تجربه‌ای دارد و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر به حساب می‌آید.

بازیکن و مربی پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «دیدار تراکتور و پرسپولیس برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود» درباره رویارویی ستاره‌های ملی‌پوش دو تیم در این بازی یادآور شد: وجود بازیکنان ستاره در این دو تیم طبیعی است و در سال‌های قبل هم زمانی که دو تیم بازی با هم بازی می‌کردند در زمین ستاره‌های زیادی حضور داشتند. تراکتور بازیکنان با تجربه‌ای دارد که در اروپا بازی کرده‌اند و سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارند. با توجه به همین موضوع می‌توان حدس زد که در رویارویی با پرسپولیس جنگ اصلی در میانه میدان خواهد بود, جایی که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه برای تراکتور و وحید امیری، احمد نوراللهی و مهدی ترابی برای پرسپولیس بازی می‌کنند.

منافی با اشاره به اینکه با توجه به تجربه بالای بازیکنان حاضر در زمین این بازی نمی‌تواند یک بازی احساسی باشد, تصریح کرد: هر تیمی که بتواند از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند می‌تواند برنده باشد. این بازی یک جنگ تمام عیار است, چون هم تراکتور به 3 امتیاز احتیاج دارد، هم پرسپولیس.

وی درباره پیروزی پرسپولیس در گام نخست مقابل پارس جنوبی عنوان کرد: مسابقات اول و دوم در لیگ همیشه بازی‌های سنگینی است و تیم‌ها تازه از بدنسازی خارج شده‌اند. معمولاً در هفته‌های اول تیم‌ها فارغ از عملکرد صحیح فنی به دنبال جمع کردن امتیاز هستند و برای پرسپولیس هم مهم کسب 3 امتیاز بود که به این مهم دست یافت. پرسپولیس در بازی با پارس رفته رفته شرایط بهتری کسب کرد و بازیکنان همدیگر را بهتر پیدا کردند, مخصوصاً در جناح چپ که محمد نادری, مهدی ترابی و امید عالیشاه روز خوبی را رقم زدند.

این کارشناس فوتبال گفت: امیدوارم دو تیم پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم شرایط خوبی داشته باشند و شاهد یک بازی با هیجان و خوب باشیم.

4344