نامزد رونالدو: در نگاه اول عاشق هم شدیم؛ کنار آمدن با ثروت آسان نیست

نامزد رونالدو: در نگاه اول عاشق هم شدیم؛ کنار آمدن با ثروت آسان نیست

سایت رسمی فوتبالی – جورجینا رودریگز نامزد رونالدو به نظر می رسد که از زندگی کنار فوق ستاره پرتغالی به شدت خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، جورجینا که همیشه در لحظات سخت زندگی رونالدو کنار او بوده، در مصاحبه ای در مورد ستاره یوونتوس صحبت کرد. جورجینا رودریگز در مصاحبه با سان گفته است:"این که زوج چنین شخص مشهوری باشی آسان نیست اما آن را با دنیا هم عوض نمی کنم. حسی که نسبت به رونالدو دارم، عمیق تر از هر چیزی است و هیچ فشاری نمی تواند روی آن تاثیر بگذارد. ما در کنار هم قوی تر می شویم و تحسین دوجانبه میان ما وجود دارد. "

رونالدو و جورجینا در سال 2016 در اسپانیا با هم آشنا شدند. جورجینا در این باره می گوید:"اولین ملاقات ما در فروشگاه گوچی بود. در آن جا به عنوان فروشنده فعالیت می کردم. چند روز دیگر من و رونالدو همدیگر را در مراسمی دیگر از برند گوچی ملاقات کردیم. در آن زمان در جوی آرام تر و به دور از محیط کار با هم صحبت کردیم. برای هر دوی ما همچون عشق در نگاه اول بود. "

رونالدو سال گذشته به خاطر اتهام تجاوز در سال 2009 روزهای مشکلی را داشت هر چد که در نهایت ستاره پرتغالی با پرداخت حق السکوت 300 هزار پوندی به کاترین، این پرونده را بست. نامزد رونالدو در مورد زندگی روزمره خود هم صحبت کرد:"من عاشق تورین هستم. در نزدیکی کوه های آلپ هستیم. به میلان و اسپانیا هم نزدیک هستیم. ایتالیا کشور فوق العاده ایست که فرهنگ، هنر و تاریخ فوق العاده ای دارد. من عاشق یوونتوس هستم. اما بزرگترین ثروتی که هر فرد می تواند داشته باشد، سلامتی است و ما یک خانواده خوشحال و سالم را داریم. چند ماه پیش پدرم پس از یک بیماری طولانی فوت شد و فهمیدم که مهمترین چیز، سلامتی است. سلامتی بزرگترین تجمل من است. بدون سلامتی ما هیچ چیزی نداریم. چیزی که به من آرامش و خوشحالی می دهد، این است که بدانم حال همه خوب است. ثروت مالی هم خوب است چرا که به زندگی کمک می کند هر چند که ممکن است تو را با مشکلاتی مواجه کند. همیشه باید روی زندگی ات کنترل داشته باشی. گاهی اوقات کنار آمدن با ثروت آسان نیست. پول به تو خوشحالی نمی دهد. به تو کمک می کند اما در زندگی همه چیز نیست."

جورجینا نه تنها در حوزه مدلینگ فعالیت می کند بلکه نقش یک مادر را دارد که از چهار فرزند رونالدو مراقبت می کند. آنها مثل هر خانواده عادی دیگر گاهی بچه ها را بیرون می برند و با هم صبحانه می خورند. جورجینا برای بچه هایش غذا آماده می کند و گاهی کنار انها تلویزیون می بیند. نامزد رونالدو در ادامه بیان کرد:"نکته مثبت در مورد کار من این است که می توانم تصاویرم را از خانه هم منتشر کنم و معمولا گرفتن عکس برای کمپین های تبلیغاتی بیش از دو روز طول نمی کشند. سعی می کنم بیشتر در خان هباشم تا بیرون از آن. بیشتر از مادرهای دیگر وقتم را با بچه ها سپری می کنم. خیلی از شغل ها آسان تر از خانه داری هستند. وقتی برنامه ام را می چین، سعی می کنم که بیشترین زمان ممکن را در اختیار خانواده ام قرار بدهم و آنها برای من در اولویت هستند."