سولشر: اگر پیشنهاد خوبی برسد سانچز از یونایتد جدا می‌شود

سولشر: اگر پیشنهاد خوبی برسد سانچز از یونایتد جدا می‌شود

سایت رسمی فوتبالی - اوله گونار سولشر مدعی شد که الکسیس سانچز در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب برای خودش و باشگاه ممکن است تا هفته آینده از منچستریونایتد جدا شود.

به گزار فوتبالی، مهاجم 30 ساله در ژانویه 2018 از آرسنال جدا شده و به اولدترافورد آمد و این در حالی بود که 4 فصل موفق را در ورزشگاه امارات پشت سر گذاشته بود. سانچز در طول دوران حضور خود در تیم آرسنال به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل شده بود اما نتوانست این موفقیت را در منچستر نیز تکرار کند. ستاره سابق بارسلونا در 45 بازی در تمامی رقابت ها برای منچستریونایتد تنها 5 گل به ثمر رساند و نیمکت نشین بازیکنانی چون مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال شد. در طول تابستان بارها صحبت از جدایی او از این تیم مطرح شد و جدی ترین مقصد این بازیکن شیلیایی تیم اینتر بود. سولشر در گفتگو با ایونینگ استاندارد در این باره اظهار داشت: " الکسیس بازیکن با کیفیتی است. ما گزینه زیادی در اختیار نداریم. اگر پیشنهادی برای جذب او برسد که برای خودش و باشگاه به اندازه کافی خوب باشد، شاید او از تیم جدا شود. اما اگر این اتفاق رخ ندهد او هنوز بازیکن ما خواهد بود و یک بازیکن با استعداد و با کیفیت است. "

سانچز در هیچ یک از سه بازی منچستریونایتد در فصل جدید لیگ برتر در فهرست این تیم حضور نداشته و همین موضوع شایعه جدایی این بازیکن را بسیار جدی تر می کند. 

1070