بارسلونا 5 – بتیس 2: گریزمان، ستاره جدید نوکمپ

بارسلونا 5 – بتیس 2: گریزمان، ستاره جدید نوکمپ

سایت رسمی فوتبالی – بارسلونا توانست در دیداری جذاب، رئال بتیس را با نتیجه پنج بر دو شکست دهد.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد، اما بتیس در دقیقه 16 با اولین ضربه‌اش به سمت دروازه بارسا به گل رسید. سرخیو بوسکتس پاس بدی ارسال کرد و توپ در نهایت به نبیل فکیر رسید و او روی جای‌گیری اشتباه مدافعان بارسلونا، با ضربه‌ای دقیق دروازه مارک آندره تر اشتگن را باز کرد.

بارسا دست به حمله زد و پس از این که چند فرصت خوب را بازیکنانی مانند رافینیا از دست دادند، با پاس عالی سرخی روبرتو و ضربه آنتوان گریزمان در حالت نامتعادل به گل تساوی رسید. دنی مارتین دستش را به توپ زد اما نتوانست مانع گل شدن آن شود. این گل در دقیقه 42 زده شد.

گریزمان در دقیقه 50 گل دوم را هم زد. او با شوتی کات‌دار و تماشایی، توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد.

کارلس پرز، بازیکن جوان بارسلونا که در غیاب لیونل مسی و عثمان دمبله در ترکیب ثابت قرار گرفته بود، نمایش خوبش را با گل در دقیقه 56 تکمیل کرد. او توپ را گرفت، به سمت چپ رفت، و با ضربه‌ای دقیق آن را گل کرد.

در دقیقه 62، گل چهارم هم به ثمر رسید. روی جنگندگی گریزمان بود که توپ به بوسکتس رسید و او با پاسی دقیق، جوردی آلبا را تک به تک کرد و او هم گل زد.

در دقیقه 77 هم با پاس گریزمان، آرتورو ویدال تازه‌وارد توپ را به گوشه بالای دروازه زد و بازی را پنج بر یک کرد.

اما این آخرین گل بازی نبود و دو دقیقه بعد، لورن با شوتی تماشایی از راه دور، گل دوم بتیس را به ثمر رساند. در ادامه گلی زده نشد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

8444