آمار نگران‌کننده رئال در بازی با وایادولید

آمار نگران‌کننده رئال در بازی با وایادولید

سایت رسمی فوتبالی – اگر فصل‌های پیشین بود، پس از نمایش رئال مادرید در نیمه اول مقابل رئال وایادولید، طرفداران بین دو نیمه ساندویچ‌هایشان را باز می‌کردند تا بخورند، و خیالشان آسوده بود که قرار است جشنواره گل به راه بیفتد. رئال در شش بازی اخیر خانگی مقابل وایادولید در یک دهه گذشته، 23 گل زده بود، یعنی تقریبا 4 گل در هر بازی.

اما در مسابقه اخیر دو تیم، رئال 22 ضربه به سمت دروازه حریف زد، که تنها پنج ضربه داخل چارچوب بود و تنها یکی گل شد. آخرین باری که وایادولید از برنابئو یک امتیاز گرفته بود به سال 2005 برمی‌گشت.

عدم دقت مهاجمان رئال بارها خود را نشان داد. آنها 17 ضربه خارج از چارچوب داشتند. گرت بیل شش ضربه زد که دو ضربه داخل چارچوب بود. کریم بنزما هم پنج ضربه زد که دو ضربه داخل چارچوب بود و یکی گل شد. خامس هم چهار ضربه زد که همگی خارج از چارچوب بودند.

این آماری نگرا‌ن‌کننده برای مادرید است. روند گل‌زنی آنها در پنج فصل اخیر مرتبا رو به کاهش بوده است. آنها در فصل 15-2014 توانستند 118 گل بزنند. این آمار در فصل‌های بعدی به 110، 106، 94، و 63 گل کاهش پیدا کرد.

رئال فصل پیش در خانه تنها 32 گل زد، در حالی که در ده سال گذشته، معمولا در خانه به آمار بالای 50 گل دست می‌یافت، که البته در آن دوران کریستیانو رونالدو در رئال حضور داشت.

8444