تیمو ورنر در لایپزیگ ماندنی شد و به بایرن مونیخ نمی‌رود

تیمو ورنر در لایپزیگ ماندنی شد و به بایرن مونیخ نمی‌رود

سایت رسمی فوتبالی – تیمو ورنر قرارداد جدیدی با آربی لایپزیگ امضا کرده است و به این ترتیب به شایعات مبنی بر جدایی‌اش پایان داده است.

خبرهای بسیاری حاکی از آن بود که ورنر 23ساله از لایپزیگ جدا خواهد شد. بایرن مونیخ بیش از همه به دنبال جذب او بود، هرچند که پیشنهاد رسمی ارائه نداد.

ورنر حالا قراردادی با لایپزیگ امضا کرده که او را دست کم برای فصل 20-2019 در این باشگاه نگه می‌دارد.

پیش از امضای این قرارداد، یولیان ناگلسمان، مربی و مارکوس کروشه، مدیر ورزشی باشگاه گفته بودند امیدوارند که او در باشگاهشان بماند. ناگلسمان گفت: «البته که می‌خواهیم او را حفظ کنیم. او بازیکنی مهم و خوب است. او خودش می‌داند که برای فوتبالش چه چیزی بیش از همه مهم است.»

کروشه هم پیش از قرارداد او گفته بود: «هیچ حرفی درباره انتقال او ندارم. او با ماست، و این را هفته‌هاست که می‌گوییم چون واقعیت همین است. این تصمیم تیمو است. ما به عنوان باشگاه هر کاری می‌توانستیم کرده‌ایم و از او قدردانی کرده‌ایم.»

ورنر در تابستان 2016 از اشتوتگارت به لایپزیگ پیوست. لایپزیگ در آن فصل اولین حضورش در بوندس‌لیگا را تجربه کرد. ورنر در فصل اول در 31 بازی در لیگ 21 گل زد و کمک کرد تیمش دوم شود و به لیگ قهرمانان راه یابد. او در 116 بازی برای لایپزیگ تاکنون، 62 گل زده است.

8444