عصبانیت اسطوره یونایتد از شکست: این بازیکنان را بفروشید!

عصبانیت اسطوره یونایتد از شکست: این بازیکنان را بفروشید!

سایت رسمی فوتبالی - پیتر اشمایکل، دروازه بان اسطوره ای سابق منچستریونایتد، پس از شکست 2 - 1 این تیم برابر کریستال پالاس در توییتر خود به بازیکنان یونایتد اعتراض شدیدی کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستال پالاس در بازی روز گذشته در دقیقه 32 با گل جردن آیو پیش افتاد و پس از آن دنیل جیمز بازی را به تساوی کشید . اما این پاتریک فن آنهولت بود که موفق شد با به ثمر رساندن گل دوم تیم خود را در اولدترافورد به پیروزی رسانده و اولین شکست فصل را به منچستریونایتد تحمیل کند. اشمایکل که در فاصله سال های 1991 تا 1999 برای شیاطین سرخ به میدان می رفت پس از بازی در صفحه توییتر خود اعتراض شدیدی به بازیکنان این تیم کرد. او در صفحه رسمی توییتر خود با استفاده از چند شکلک عصبانی نوشت: " هنوز جای امیدواری هست. پنجره نقل و انتقالات بین المللی تا دوم سپتامبر ( 11 شهریور ) برای فروش بازیکنان باز است. "

در بین کشورهای اروپایی تنها پنجره نقل و انتقالات انگلیس بسته شده و این یعنی تیم های لیگ برتری نمی توانند بازیکنی را خریداری کنند اما می توانند بازیکنان خود را به فروش برسانند و به همین دلیل اشمایکل خواهان جدایی برخی از بازیکنان از این تیم شده است. بسیاری از هواداران یونایتد نیز با اعتراض به نحوه بازی بازیکنان این تیم مدعی شدند که مارسیال، دخیا و پوگبا باید از این تیم جدا شوند. 

1070