حیدری: محک جدی تیم کالدرون مقابل تراکتورسازی است

حیدری: محک جدی تیم کالدرون مقابل تراکتورسازی است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار هفته دوم این تیم با تراکتورسازی تبریز، عیار شاگردان کالدرون مشخص خواهد شد تا قبل از شهرآورد قرمزپوشان محک جدی بخورند.

به گزارش فوتبالی، «سپهر حیدری» روز یکشنبه در گفت‌ و گویی، با اشاره به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر پارس جنوبی‌جم در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع در گام نخست کسب پیروزی بود که  پرسپولیس به خوبی به هدفش رسید. از طرفی شاگردان کالدرون بعد از گل به خوبی شرایط را مدیریت کردند.

وی افزود: عملکردی که ما از پرسپولیس کالدرون دیدیم قابل قبول بود اما برای موفقیت کافی نبود. پرسپولیس باید هفته به هفته بهتر از قبل ظاهر شود و به شرایط ایده‌آل تاکتیکی برسد. باید صبر داشته باشیم تا بتوانیم موفقیت تیم کالدرون را ببینیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها از شرایط ایده‌آل برخوردار هستند و پرسپولیس هم باید به همان حد پیشرفت داشته باشد. این تیم نشان داد می‌تواند موفق ظاهر شود.

حیدری گفت: تمام بازیکنان پرسپولیس با شرایط هماهنگ هستند و بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشده است. به همین خاطر زمان زیادی لازم نیست تا بازیکنان به هماهنگی کامل برسند. پرسپولیس نهایت باید تا قبل از دربی به شرایط ایده آل برسد. به همین خاطر شرایطش نسبت به سایر تیم‌ها کمی بهتر است.

وی با اشاره به دیدار بعدی سرخپوشان برابر تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: در دیدار با تراکتور عیار شاگردان کالدرون مشخص خواهد شد و قبل از شهرآورد تیم کالدرون در این دیدار محک خواهد خورد.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: از الان نمی‌توانیم در مورد تیم کالدرون زود قضاوت کنیم اما این تیم باز هم می‌تواند موفقیت‌هایش را استمرار بخشد.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز با پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه ۸ شهریور ساعت ۱۷:۴۵ در تبریز برگزار می شود.  

7655