کوتینیو: لواندوفسکی حتی از آنچه در تلویزیون می‌دیدم هم بهتر است

کوتینیو: لواندوفسکی حتی از آنچه در تلویزیون می‌دیدم هم بهتر است

سایت رسمی فوتبالی - فیلیپه کوتینیو، بازیکن جدید بایرن مونیخ، معتقد است که رابرت لواندوفسکی حتی از آنچه در تلویزیون می دیده نیز بازیکن بهتری است. 

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی در پیروزی شب گذشته برابر شالکه هت تریک کرد و این در حالی بود که در دیدار هفته اول برابر بوندس لیگا که با تساوی 2 - 2 برابر هرتابرلین به پایان رسید نیز هر دو گل بایرن را به ثمر رسانده بود. بدین ترتیب بازیکن تیم ملی لهستان رقابت های این فصل لالیگا را با 5 گل در دو بازی آغاز کرد که پس از روی ماکای در فصل 06 - 2005 در بایرن مونیخ بی سابقه بوده است. کوتینیو که هفته گذشته رسما از بارسلونا جدا شده و به بایرن مونیخ پیوست، در دقیقه 57 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: " لواندوفسکی باورنکردنی است، او یک بازیکن در سطح کلاس جهانی است. نحوه تمرین کردن او عالی است. من یک هفته است که اینجا هستم و از نزدیک او را می بینم. باید بگویم که او بسیار از آنچه در تلویزیون می دیدم، بهتر است.  "

بایرن در هفته آینده رقابت های بوندس لیگا باید به مصاف ماینز برود که لواندوفسکی در 14 دیداری که برابر این تیم انجام داده 14 بار دروازه آنها را باز کرده است. 

1070