کلوپ: گل صلاح حیرت آور بود

کلوپ: گل صلاح حیرت آور بود

سایت رسمی فوتبالی- یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول بعد از برد قاطعانه تیمش مقابل آرسنال در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد و به تمجید از محمد صلاح ستاره مصری تیمش و گلی که دراین بازی به ثمر رساند پرداخت. او در عین حال از روبرتو فیرمینو و فابینیو هم تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، کلوپ در تمجید از ستاره مصری تیمش گفت:« توان خوبی درتیممان برای تحت فشار گذاشتن آرسنال داشتیم. مدافعانمان قد بلند بودند و پسرانم دقیقا همان کارهایی که از آنها خواستم را انجام دادند و گلهای فوق العاده ای را به ثمر رساندند. تصمیم ما درمورد پنالتی، به نظرم کاملا روشن بود. گل دوم محمد صلاح حیرت آور بود و او عملکرد فوق العاده ای دارد. هویت ما دراین بازی، جدیتمان بود و آن را به خوبی به نمایش گذاشتیم.»

کلوپ ادامه داد:« ما در چهار بازی ابتدایی مان عالی بودیم و دراین بازی هم با دقت و جدیت بیشتری این روند را دنبال کردیم. مردم ممکن است درمورد نحوه دفاع کردن تیم ما حرفهای زایدی بزنند که گاهی هم این حرفها کاملا نامربوط است ولی واکنش تیم ما در شرایط مختلف عالی بود.»

این سرمربی آلمانی در تمجید از فیرمینو گفت:« روبرتو فیرمینو عجب بازیکنی است. او باورنکردنی است. من از عملکردش واقعا راضی هستم. در این بازی، اصلا بازیکن بدی ندیدم و به نظرم هیچ یک از بازیکنانم پائین تر از سطح همیشگی اش ظاهر نشد. فیرمینو فوق العاده کار کرد.»

بازی بعدی لیورپول، شنبه و در مصاف با برنلی خواهد بود.

6363