امری: در برخی مقاطع بازی خوب کار کردیم؛ باید خوشبین بود

امری: در برخی مقاطع بازی خوب کار کردیم؛ باید خوشبین بود

سایت رسمی فوتبالی- اونای امری سرمربی اسپانیایی آرسنال، امشب شاهد باخت سنگین و دردناک شاگردانش مقابل لیورپول در خانه حریف بود.

به گزارش فوتبالی، اگرچه آرسنال در نیمه اول فرصتهای خوبی برای گلزنی داشت؛ اما در نیمه دوم محمد صلاح ستاره مصری لیورپول، کار امری و شاگردانش را یکسره کرد تا لیورپول به برد ارزشمند 1-3 دست بیابد. البته امری از عملکرد شاگردانش در برخی از دقایق  این مسابقه راضی به نظر می رسید و در کنفرانس خبری پایانی بازی اعلام کرد که نسبت به عملکرد تعدادی از شاگردانش خوشبین است.

امری در این رابطه گفت:« از اینکه  1-3 به حریف باختیم، ناراحت و ناامید هستیم؛ اما نمایش برخی بازیکنان باعث شده تا نسبت به آینده خوش بین باشم. باید در کسب مالکیت بیشتر توپ و غلبه بر فشار تیم حریف پیشرفت کنیم و بهتر شویم اماباید این را هم درنظر داشت که لیورپول با این تیم در بهترین شرایط است. باید واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم. قطعا می توانیم به تیمی مانند لیورپول نزدیکتر شویم. از نظر من، بدون در نظر گرفتن نتیجه، در برخی مقاطع بازی عملکرد خوب و قابل توجهی از آرسنال را دیدم.»

سرمربی اسپانیایی آرسنال ادامه داد:« قطعا این باخت نتیجه خوشایندی برای ما نیست و قبل از هرکاری، باید به آنالیز این بازی بپردازیم. در طول 90 دقیقه با بازیکنان در موقعیت های مختلفی تاکتیکی بازی کردیم و در مجموع تیم ما شخصیت خوبی در زمین از خود نشان داد اما ما باید قدم های بعدی را برداریم و ما می توانیم نسبت به آینده خوش بین باشیم.» 

او درتمجید از عملکرد خوب لیورپول گفت:«آنها در انتقال توپ بسیار سریع بودند اما ما نیز دو یا سه شانس گلزنی هم داشتیم. این تنها کاری نبود که می خواستیم انجام دهیم ، بلکه باید توپ را هم بیشتر حفظ کنیم اما پرس لیورپول بسیار شدید بود. در برخی دقایق مسابقه ما این فرصت را داشتیم که خود را نشان دهیم. در نیمه دوم ضربه پنالتی لحظه کلید بازی بود و بعد از آن ما بازتر بازی کردیم و آنها فضای بیشتری به ما دادند. در انتقال توپ لیورپول تیم بسیار قدرتمندی است.»

6363