ویسی: با 1.5 میلیاردی که طیبی از ما می‌خواست هفت بازیکن گرفتیم!

ویسی: با 1.5 میلیاردی که طیبی از ما می‌خواست هفت بازیکن گرفتیم!

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری می‌گوید، تمرین مداوم و بازی در گرمای شهر بوشهر باعث شده است تا توان بازیکنان این تیم کاهش یابد.

به گزارش فوتبالی، عبدالله ویسی شنبه‌شب در نشست خبری بعد از مسابقه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی را داشتیم و همه تلاش خود را کردیم مقابل تیم گردن کلفت سپاهان نتیجه بگیریم ولی شرمنده هواداران شدیم.

وی اضافه کرد: تماشاگران در این هوای بد ما را حمایت کردند ولی ما ناشاسیت و نالایق بازی کردیم و در همه نقاط زمین ضعف داشتیم و امیدواریم بازی‌های آینده جوابگوی باشگاه و مردم خوب بوشهر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: زندگی برای ما ادامه دارد و مطمئن باشید روزهای خوبی هم پیش روی ما خواهد بود.

وی افزود: در طول هفته پیمان شیرزادی مصدوم شد و بازیکن جانشین مناسب نداشتیم و وقتی دو گل عقب بودیم بازیکن سرعتی فرستادیم به زمین که جوان بود و تحت تاثیر سپاهان قرار گرفتند و خوب نبودیم.

ویسی تصریح کرد: همه بچه‌ها غیرقابل انتظار بودند و انشاالله بهتر خواهیم شد و به آینده امیدواریم هستیم.

وی تاکید کرد: نیمه اول سپاهان را بسته بودیم و به جز ارسال‌ها موقعیت چندانی ندادیم. وقتی گل خوردیم باز بازی کردیم و فضا ایجاد شد تا سپاهان به گل‌های بعدی برسد. شاید اشتباه کرده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد وضعیت آب و هوایی خاطرنشان کرد: گرما چیزی نیست که به آن عادت کنیم. تیم ما هر روز توان خود را در این وضعیت آب و هوایی از دست می‌دهد و شرایط برای ما سخت‌تر است.

وی با بیان اینکه محمد طیبی از ما یک و نیم میلیارد تومان خواسته تا به شاهین بیاید، افزود: با این مبلغ هفت بازیکن گرفته‌ایم و از این پول‌ها برای یک بازیکن نداریم.

7413