سولشر :چنین رفتارهای نژادپرستانه ای درسال 2019 را باور نمی کنم

سولشر :چنین رفتارهای نژادپرستانه ای درسال 2019 را باور نمی کنم

سایت رسمی فوتبالی- اخیرا پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد با رفتارهای نژادپرستانه هواداران دنیای فوتبال روبرو شده بود و حالا رشفورد ،دیگر ستاره شیاطین سرخ قربانی این رفتارهای ناپسند شده است.

به گزارش فوتبالی، در بازی امروز یونایتد مقابل کریستال پالاس، مارکوس رشفورد یک ضربه پنالتی را از دست داد و همین بهانه ای شد تا تعدادی از هواداران بی فرهنگ فوتبال در شبکه های اجتماعی او را مورد حملات نژادپرستانه قرار دهند. هفته گذشته و بعد از آنکه پل پوگبا یک ضربه پنالتی را در بازی با ولورهمپتون از دست داد نیز با رفتارهای مشابهی روبرو شده بود. حالا اوله گونار سولشر سرمربی شیاطین سرخ بار دیگر این رفتارها را تقبیح کرده است.

این سرمربی نروژی بر این باور است که باید اینگونه رفتارهای ناپسند در شبکه های اجتماعی متوقف شود. سولشر 46 ساله در صحبتهایی دراین رابطه گفت:« باید این روند را متوقف کنیم. اگر این وضع ادامه پیدا کند، من واقعا نمی دانم که چه باید گفت. همه ما عضو کمپین های مقابله با چنین رفتارهایی هستیم و این افراد، با صفحات فیک و به صورت ناشناس به این رفتارهای زشتشان ادامه می دهند. این احمقانه است که در سال 2019 باید درباره این مسائل صحبت کنیم.»

بعد ازآنکه پوگبا در بازی با ولورهمپتون ضربه پنالتی اش را از دست داد و در پی آن کامنتهای نژادپرستانه زیادی خطاب به او در شبکه های اجتماعی نوشته شد، رشفورد به دفاع از هم تیمی اش برخاست و در توئیتر نوشت:« منچستریونایتد یک خانواده است و پل پوگبا عضو بزرگی از خانواده ماست؛ وقتی به او حمله شود، انگار به همه ما حمله شده است.»

هری مگوایر هم رفتارهای نژادپرستانه خطاب به پوگبا را چندش آور خواند و از این افراد خواست تا به این رفتارهای زشتشان پایان دهند.

 6363