مسی امروز هم تمرین نکرد؛ جدی تر شدن احتمال غیبت او مقابل بتیس

مسی امروز هم تمرین نکرد؛ جدی تر شدن احتمال غیبت او مقابل بتیس

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در تمرینات امروز تیمش حاضر نشد تا حضور او در بازی یکشنبه بارسلونا مقابل رئال بتیس عملا منتفی به نظر برسد.

به گزارش فوتبالی، صحبتها و چهره ارنستو والورده در کنفرانس خبری روز شنبه حکایت از آن داشت که بعید است که بتوانیم مسی را در بازی آبی اناری ها در هفته دوم رقابتهای لالیگا مقابل رئال بتیس در ترکیب بارسا ببینیم. دقایقی بعد از اتمام کنفرانس خبری او بود که تقریبا تردیدها از میان رفت و به قطعیت تبدیل شد؛ چرا که لیونل مسی همراه با سایر هم تیمی هایش در کمپ شماره یک شهرک ورزشی بارسلونا حضور نیافت و همراه با سایر هم تیمی هایش به تمرین نپرداخت و به تنهایی تمریناتش را دنبال کرد.

والورده در کنفرانس خبری امروزش اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی حاضر نیست تا در مورد مسی ریسک کند و اولویتش این است که یک گام به عقب برندارد. مسی که در دو روز اخیر با سایر هم تیمی هایش تمرین کرده بود، امروز (شنبه) درتمرینات گروهی بارسلونا شرکت نداشت تا عملا حضور او در بازی با بتیس منتفی به نظر برسد؛ مگرآنکه یک سورپرایز بزرگ در راه باشد.

در شرایط فعلی، دست ارنستو والورده برای چینش تیمش در خط حمله بسته است؛ چرا که علاوه بر لیونل مسی، عثمان دمبله و لوئیس سوارز هم مصدوم هستند؛ در هرصورت او رافینیا آلکانتارا را آماده و حاضر در اختیار دارد و او بعد از مشکل گوارشی اش در روز جمعه، امروز در شرایطی عادی با سایر هم تیمی هایش تمرین کرد. بدین ترتیب انتظار می رود که مثلث خط حمله بارسا در بازی با بتیس را آنتوان گریزمان، رافینیا و کارلس پرز، مهاجم تیم پایه ای بارسا تشکیل بدهند.

6363