سولشر: ضعف دفاعی مان، برایمان گران تمام شد

سولشر: ضعف دفاعی مان، برایمان گران تمام شد

سایت رسمی فوتبالی- منچستریونایتد در بازی امروزش در لیگ برتر انگلیس مغلوب کریستال پالاس شد. در این دیدار، یونایتد به سان هفته قبل یک ضربه پنالتی از دست داد.

به گزارش فوتبالی، در پایان این بازی اوله گونار سولشر سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری در مورد این ناکامی و پنالتی از دست رفته تیمش دراین بازی صحبت کرد. سولشر در کنفرانس خبری اش در مورد پنالتی های از دست رفته تیمش در هفته های اخیر گفت:« ما در دو بازی اخیر، دو پنالتی از دست دادیم؛ اما این هم بخشی از مسابقه فوتبال است. گاهی اوقات این اتفاق می افتد و من خودم هم در دوران ورزشی ام چندین بار ضربات پنالتی از دست داده ام. اما اگر این پنالتی ها به ثمر می رسید داستان و نتیجه متفاوتی رقم می خورد.»

سرمربی نروژی یونایتد از شاگردانش خواست تا در بازی موقعیتهای تهاجمی بیشتری خلق کنند:«اگر بتوانیم خودمان را بیشتر در موقعیت های گلزنی قرار دهیم، بیشتر صاحب ضربات پنالتی خواهیم شد و بالاخره این پنالتی ها به ثمر خواهند رسید؛ کاری که ما بای انجام دهیم این است که باید دوباره به بازیکنان اعتماد کنیم تا موفق به گلزنی شوند.»

سولشر در آنالیز کلی بازی گفت:« تیم حریف به دو گل رسید و ما فقط یک گل زدیم. تنها فرق ماجرا در این بود که ما مقابل دروازه حریف، تمام کننده خوبی نبودیم و آنها خیلی ساده و آسان به دو گل رسیدند. از نظر من، ما کارمان را خوب انجام دادیم اما فقط نتوانستیم به گل برسیم. با وجودی که بر بازی مسلط بودیم ولی نتوانستیم گلزنی کنیم. می بایست در 5 دقیقه آخر بازی، بهتر کار می کردیم. در برخی دقایق بازی از نظر تدافعی، ضعیف بودیم و این برایمان گران تمام شد؛ گاهی وقتها گلها از راه نمی رسند و امروز از آن روزها بود. دروازه بان حریف را زیاد به چالش نکشیدیم و همین برایمان دردسرساز شد.» 

6363