طباطبایی:مدیران استقلال «اینکاره» نیستند/ نمی‌دانم برخی چه از جان باشگاه می‌خواهند؟

طباطبایی:مدیران استقلال «اینکاره» نیستند/ نمی‌دانم برخی چه از جان باشگاه می‌خواهند؟

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:شما به این چند وقت اخیر دقت کنید همه حواشی از داخل خود باشگاه به وجود می‌آید. یک روز برای بازیکن ویزا نمی‌گیرند و یک روز هم مترجم برای مربی نمی‌آورند. نمی‌دانم از جان باشگاه استقلال چه می‌خواهند. 

به گزارش فوتبالی، هادی طباطبایی در حاشیه مراسم بهترین‌های لیگ هجدهم در خصوص وضعیت استقلال گفت: من سال گذشته همه چیز را گفتم اما خیلی‌ها متوجه نشدند. متاسفانه در این دو سال آنقدر تغییر مربی و بازیکن صورت گرفته که ما بالاخره نفهمیدیم مربی بد بود یا بازیکنان. اگر بازیکنان بد بودند، چرا مربی را عوض کردید؟ و اگر بازیکنان خوب بودند چرا این همه تغییر در تیم ایجاد شد؟

وی افزود: اتفاقات چند سال اخیر همه به ضرر استقلال بوده و ایکاش به جای این همه تغییر در تیم دو سه مدیر عوض می‌شدند و امروز تماشاگران با خیال راحت بازی‌های استقلال را تماشا می‌کردند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: شما به این چند وقت اخیر دقت کنید همه حواشی از داخل خود باشگاه به وجود می‌آید. یک روز برای بازیکن ویزا نمی‌گیرند و یک روز هم مترجم برای مربی نمی‌آورند. نمی‌دانم از جان باشگاه استقلال چه می‌خواهند.

وی در پایان گفت: باید بپذیریم که مدیران استقلال این کاره نیستند و یک مدیر باید چه کار کند که او را بردارند. پارسال من از آنها انتقاد کردم به من گفتند شما کجای مدیریت بودید؟ اما شما مدیریت آقایان دیدید.

4344