نیمکت نشینی یک نیمه ای ملی پوشان ذوب آهن و سایپا

نیمکت نشینی یک نیمه ای ملی پوشان ذوب آهن و سایپا

به گزارش ایرنا، دو تیم ذوب آهن و سایپا عصر جمعه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که سرمربیان دو تیم ملی پوشان خود را در نیمه دوم روانه میدان کردند.
کاوه رضایی و احسان پهلوان بازیکنان ملی پوش ذوب آهن در نیمه دوم جانشین مسعود حسن زاده و سید محمدرضا حسینی شدند و رضا نوروزی و مهدی ترابی بازیکنان تیم سایپا در اوایل نیمه دوم به جای مجتبی رمضانی و حسین علی ن‍ژاد گام به میدان گذاشتند.
* بازیکنان تیم فوتبال سایپا با به همراه داشتن تابلو فرش و بازیکنان تیم ذوب آهن با در دست داشتن عکس هادی نوروزی، یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را گرامی داشتند.
* هر دو تیم قبل از شروع بازی، یک دقیقه در دایره میانی میدان زمین سکوت اختیار کردند.
* 150 هوادار در وزرشگاه شهید دستگردی تهران حضور داشتند که حدود 70 تماشاگر ذوب آهنی در گوشه ای از ورزشگاه مشغول تشویق تیم خودی بودند.
* پیش از آغاز بازی مجید جلالی سرمربی سایپا به استقبال یحیی گل محمدی رفت و برای لحظات به وی به گفت وگو پرداخت.
* مسعود حسن زاده بازیکن تیم ذوب آهن در دقیقه 17 با یک ضربه بغل پا ، دروازه حامد فلاح زاده سنگربان تیم سایپا را باز کرد.
* در دقیقه 60 تیم ذوب آهن صاحب یک موقعیت ایده آل گلزنی شد اما تعارف مهاجمان این تیم باعث شد تا این فرصت تک به تک به هدر برود.
* در دقیقه 70 بازی، درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که در نهایت داور یک کارت زرد به هادی محمدی بازیکن تیم ذوب آهن داد.
* ضربه سنگین مهدی مهدی پور بازیکن تعویضی ذوب آهن که به جای مهدی رجب زاده وارد زمین شده بود، در دقیقه 85 به تیرک افقی دروازه سایپا برخورد کرد.
تیم ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد سایپا گذشت و به مکان چهارم جدول رده بندی صعود کرد.
ورزشی (3) ** 9122 ** 9029** 1701

انتهای پیام /*