عباسیان: مقابل ذوب‌آهن ناامید نشدیم و نظم تیمی‌مان را از دست ندادیم

عباسیان: مقابل ذوب‌آهن ناامید نشدیم و نظم تیمی‌مان را از دست ندادیم

وب سایت رسمی فوتبالی- معین عباسیان، هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا گلی را که در دیدار مقابل ذوب‌آهن به ثمر رساند، به مادرش تقدیم کرد.

به گزارش فوتبالی، معین عباسیان در گفت‌وگویی درباره برتری 3 بر 2 تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: ما می‌دانستیم که کار سختی در اصفهان پیش رو داریم. آنها به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در شرایط مسابقه قرار داشتند، ولی این اولین بازی رسمی سایپا بود. متأسفانه روی دو صحنه غافلگیر شدیم و با دو گل عقب افتادیم، ولی هرگز ناامید نشدیم و نظم تیمی‌مان را از دست ندادیم. خوشبختانه یک کامبک رؤیایی در این بازی داشتیم و بازیکنان سایپا نشان دادند که می‌توانند امسال کارهای بزرگ انجام دهند. تیم ما در این بازی خیلی خوب جنگید و گرفتن سه امتیاز در خارج از خانه بسیار لذت‌بخش بود.

وی در مورد گلی که در این بازی از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، تصریح کرد: بازی با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان پیش می‌رفت و طبیعتاً خیلی خوشحال بودم که این گل را زدم. این گل باعث شد تا بازی مساوی شود. واقعاً از کاشته‌ای که زدم لذت بردم و گلم را هم به مادرم تقدیم می‌کنم. متأسفانه از هم دور هستیم، ولی او همیشه مرا دعا می‌کند.

 هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا در واکنش به برخی پیش‌بینی‌ها مبنی بر اینکه ممکن است سایپا در فصل جدید بابت تغییرات زیاد و جوان‌گرایی ضربه بخورد، خاطرنشان کرد: طبیعتاً تیمی که با تغییرات زیادی مواجه می‌شود کارش سخت خواهد شد. استراتژی باشگاه و آقای صادقی این بود که سایپا امسال جوان شود و خوشبختانه تیم باانگیزه‌ای داریم. تمام تلاش ما این است که نتایج خوبی بگیریم.

7655