نیمار با پاریسن ژرمن آشتی می‌کند

نیمار با پاریسن ژرمن آشتی می‌کند

سایت رسمی فوتبالی - زمان برای نیمار به سرعت سپری می شود. فقط 9 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و بازیکن برزیلی هنوز تکلیف خودش را مشخص نکرده است.

به گزارش فوتبالی، هر چند که رئال مادرید و بارسلونا مذاکراتی با این بازیکن داشته اند  و صحبت هایی در مورد پیشنهاد یوونتوس هم به میان آمده اما فعلا همه چیز نامشخص است. حتی معلوم نیست که نیمار در لیست توخل برای بازی مقابل تولوز قرار می گیرد یا نه.

دوشننبه هفته آینده آخرین روز فصل نقل و انتقالات تابستانی است و نیمار هر روز نسبت به جدایی از پی اس جی ناامید تر می شود چرا که رئال مادرید و بارسلونا فعلا نتوانسته اند خواسته های مالی تیم فرانسوی را به سرانجام برسانند. حالا روزنامه اکیپ در گزارشی عنوان کرده است که رابطه نیمار و پی اس جی بسیار بهتر شده و هیچ بعید نیست که بازیکن برزیلی فصل آینده در پارک دو پرنس توپ بزند.

نیمار می داند که حضور در لیگ فرانسه در دو سال اخیر برای او بازگشت به عقب بوده چرا که مدام مصدوم شده و نتوانسته کیفیت لازم را ارائه بدهد. در حال حاضر نیمار از تیم بعدی خود قراردادی پنج ساله با دستمزد سالانه 35 میلیون یورو طلب کرده، نکته ای که باعث شده هم رئال و هم بارسا در مورد بازگشت او به لالیگا مردد باشند.