رییس میلان: ما باشگاهی جهانی هستیم و یوونتوس باشگاهی ایتالیایی

رییس میلان: ما باشگاهی جهانی هستیم و یوونتوس باشگاهی ایتالیایی

سایت رسمی فوتبالی – پائولو اسکارونی، رییس باشگاه میلان می‌گوید یوونتوس در سطح دنیا در حد میلان اعتبار ندارد.

میلان دوران گذار را تحت مالکیت شرکت الیوت منیجمنت سپری می‌کند، و اسکارونی می‌گوید: «نمی‌خواهم فردی فاسد به نظر برسم؛ اما مساله اصلی پول است. از همان اول کار می‌توان مشکل میلان را دید. گردش مالی میلان 200 میلیون یورو است و گردش مالی رئال مادرید 700 میلیون یورو. این یعنی رئال مادرید می‌تواند بازیکنان بهتری بخرد و دستمزد بیشتری به آنها پرداخت کند.

برای این که گردش مالی ما به بیش از یک میلیارد یورو برسد، دو کوه پیش روی ماست که باید از آنها عبور کنیم. اول این است که از نظر نتایج ورزشی بهتر عمل کنیم. اگر بازی‌هایتان را ببازید، به هیچ جایی نمی‌رسید.

کوه دوم هم مسائل مالی است. ما باید ورزشگاه جدیدی داشته باشیم، باید به فکر اسپانسرهای جدید باشیم، و باید تا جایی که می‌توانیم حق پخش تلویزیونی بازی‌هایمان را بفروشیم.

ما باید توجه طرفدارانمان در سراسر دنیا را جلب کنیم و اطمینان حاصل کنیم که آنها از باشگاه ما خرید می‌کنند. میلان در سراسر دنیا اصلا یوونتوس را نمی‌بیند. میلان باشگاهی جهانی است چون هفت بار فاتح لیگ قهرمانان شده است. اما یوونتوس تنها یک تیم ایتالیایی است، چون اسکودتوهای فراوانی را فتح کرده است. البته ما به احترام آنها کلاه از سر برمی‌داریم.»

8444