راموس: وقتی مستند من ساخته می‌شد، فکر نمی‌کردم بدترین فصلمان در پیش باشد

راموس: وقتی مستند من ساخته می‌شد، فکر نمی‌کردم بدترین فصلمان در پیش باشد

سایت رسمی فوتبالی – سرخیو راموس در مصاحبه‌ای درباره مستند آمازون پرایم درباره خودش صحبت کرده است.

این مستند قرار است در ماه آینده منتشر شود، و زمانی تولید شده که راموس یکی از بدترین فصل‌های خود در رئال را سپری می‌کرده است.

رئال در فصل گذشته در لالیگا 19 امتیاز کمتر از بارسلونا کسب کرد و سوم شد. راموس همچنین در جریان شکست خانگی چهار بر یک رئال مقابل آژاکس به دلیل محرومیت غایب بود و بازی را از روی سکوها تماشا می‌کرد. رئال همچنین در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل بارسلونا تحقیر شد.

مادرید فصل گذشته از 38 بازی در لالیگا، 12 دیدار را واگذار کرد. در این میان، دوربین‌های آمازون پرایم راموس را تعقیب می‌کردند و واکنش‌های او را ضبط می‌کردند. 

راموس گفت: «فصل گذشته یکی از سخت‌ترین فصل‌ها بود، چه از نظر حرفه‌ای و چه از نظر شخصی. هیچ قهرمانی‌ای به جز جام باشگاه‌های جهان به دست نیاوردیم و این اثر بدی روی خلق و خوی شما و اخلاق روزمره شما می‌گذارد.

زمانی که می‌بازید، نمی‌توانید با همسرتان برای شام به بیرون بروید یا فرزندانتان را به پارک ببرید. شما تلاش می‌کنید که در خانه و کنار خانواده پناه بگیرید.

زمانی که ما در را به روی پرایم ویدیو باز کردیم تا مستندی درباره ما بسازد، تصور نمی‌کردیم که این بدترین فصل ما باشد.

البته من دوست دارم که مردم ببینند که ما چه تجربه‌ای داشتیم. زمانی که ما یک بازی را می‌بازیم، من دوست دارم مردم ببینند که ما بسیار ناراحت به خانه می‌رویم. ما از این ناراحت هستیم که کاری نکردیم که دیگران خوشحال شوند.»

8444