خواهش امری از سران آرسنال: این دوبازیکن را بفروشید

خواهش امری از سران آرسنال: این دوبازیکن را بفروشید

سایت رسمی فوتبالی- آرسنال دربازار نقل وانتقالات تابستانی مبلغ 152.4 میلیون یورو برای خرید په په، سالیبا، تیرنی، داوید لوئیز و مارتینلی و جذب قرضی دنی سبایوس هزینه کرد. آنها در عین حال تنها 50.3 میلیون یورو بازیکن فروختند و ایووبی، بیلیک، کوشیلنی، اوسپینا، جنکینسون و آسانو را به فروش رساندند و در عین حال رمزی، لیختشتاینر و ولبک به عنوان بازیکنان آزاد و یا به صورت قرضی از این تیم جدا شدند.

به گزارش فوتبالی، حالا اونای امری سرمربی آرسنال در فکر آن است تا چند نفر دیگر از تعداد اعضای رختکن تیمش بکاهد و از همین رو از مقامات آرسنال خواسته تا اشکودران مصطفی و محمد الننی را نیز به فروش برسانند. امری در این رابطه گفته:« پارسال موستافی و الننی در تیم ما شاد و خوشحال نبودند. چون برای تیم بازی نکردند. من بارها با آنها صحبت کردم و در اردوی پیش فصل هم خیلی با هم حرف زدیم و فکر می کنم که برای آنها بهتر این است که تیم را ترک کرده و به تیم دیگری بروندتا بتوانند دقایق بیشتری برای تیم به میدان رفته و خوشحال باشند و کارنامه ورزشی شان در آنجا دنبال کنند. آنها بازیکنان بزرگی هستند ولی بنا به شرایط موجود در آرسنال، فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی هایشان و خوشحال بودن از حضور در زمین نخواهند داشت. آنها هم در جریان شرایط هستند و برایشان بهترین ها را آرزو دارم.»

قرارداد ستاره آلمانی آرسنال درسال 2021 به پایان می رسد و محمد الننی تا سال 2022 با آرسنال قرارداد دارد. مصطفی آلمانی با قراردادی 41 میلیون یورویی از والنسیا به آرسنال پیوسته بود و الننی در ازای قراردادی 12.5 میلیون یورویی از بازل سوئیس به رختکن توپچی ها منتقل شده بود. حالا این دو بازیکن باید به دنبال تیم جدیدی برای خودشان باشند و سران آرسنال هم امیدوارند تا بتوانند از فروششان وجه خوبی عاید شوند. 

6363