رسمی/ ناپولی و خرید جواهر گلزن آیندهوون

رسمی/ ناپولی و خرید جواهر گلزن آیندهوون

سایت رسمی فوتبالی- بال مکزیکی باشگاه پی.اس.وی آیندهوون بعد از سپری کردن دو فصل درخشان در لیگ هلند راهی سری آ شده است. سران باشگاه ناپولی به صورت رسمی خبر خرید هیروینگ لوزانو را از باشگاه آیندهوون به مبلغ 42 میلیون یورو اعلام کردند

به گزارش فوتبالی، در پی درخشش لوزانو در دو فصل اخیر لیگ هلند، انتظار می رفت که او در تابستان پیش رو به تیم بزرگتری منتقل شود. او در 79 دیداری که با پیراهن آیندهوون برگزار کرده بود توانسته بود تا 40 گل به ثمررسانده و 23پاس گل بدهد و حالا قراردادی 5 ساله را با ناپولی به امضا رسانده. البته او فصل جاری را با پیراهن آیندهوون شروع کرد و در بازی تیمش مقابل دن هاگ در لیگ هلند دچار مصدومیت شد واز همین رو ممکن است نتواند ناپولی را در اولین بازی اش در فصل جدید سری آ مقابل فیورنتینا که روز 24 آگوست برگزار خواهدشد همراهی کند.

تیم کارلو آنچلوتی که فصل گذشته با 11 امتیاز فاصله نسبت به یووه صدرنشین به مقام نایب قهرمانی رسید تمایل زیادی داشت تا خط حمله اش را تقویت کند و به نظر لوزانوی 24 ساله مهره ایده آلی برای این تیم خواهد بود.   لوزانو فوتبال حرفه ای اش را در باشگاه پاچوکای مکزیک شروع کرد و با این تیم افتخارات متعددی را کسب کرد.

او درعین حال توسط کارلوس اوسوریو به تیم ملی مکزیک دعوت شد و در جام کنفدراسیونها تیم ملی کشورش را همراهی کرد و در بازی با روسیه برای مکزیک به گل رسید ویک سال بعد هم در جام جهانی برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و تنها گلش در این تورنمنت مقابل آلمان به ثمر رسید. اودر هر 4 بازی مکزیک در جام جهانی 2018 درترکیب اصلی بود و حالا با انتقال به لاتزیو، پنجمین بازیکن مکزیکی تاریخ سری آ بعد از میگل لایون، رافا مارکز، اکتور مورنو و کارلوس سالسدو خواهد بود.

6363