نامه خداحافظی اینیستا به تورس: هنوز نرفته، دلم برایت تنگ شده

نامه خداحافظی اینیستا به تورس: هنوز نرفته، دلم برایت تنگ شده

سایت رسمی فوتبالی- فرناندو تورس ستاره اسپانیایی دنیای فوتبال امروز آخرین بازی اش در دنیای حرفه ای فوتبال را برگزار می کند. او در این بازی با پیراهن تیم ساگان توسو به مصاف ویسل کوبه، تیمی که آندرس اینیستا و داوید ویا را در اختیار دارد می رود.

به گزارش فوتبالی، به همین بهانه، آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی ویسل کوبه که یکی از دوستان قدیمی تورس به حساب می آید با انتشار نامه ای مملو از احساسات در روزنامه ال موندو با او خداحافظی کرده است. اینیستا به بهانه خداحافظی تورس با دنیای فوتبال نوشته:« فوتبال بیش از 20 سال پیش ما را به هم متصل کرد؛ زمانی که هردویمان کودک بودیم. البته تو برای همیشه ال نینیو باقی خواهی ماند و ما هرگز از هم جدا نخواهیم شد. آن زمانی که هردویمان رویاهایی دست نیافتنی داشتیم باهم آشنا شدیم. آن گلی که باعث برد ما مقابل تیم ملی انگلیس و قهرمانی مان در یورو زیر 16 سال زدی را یادت هست؟ من هرگز فراموش نمی کنم که آن گل را به من تقدیم کردی. من آن بازی را از طریق تلویزیون در خانه می دیدم چون مصدوم بودم.»

اینیستا در ادامه به این نکته اشاره کرد که با وجودی که همیشه او و تورس در دو باشگاه متفاوت توپ می زدند، دوستی دیرینه ای میان آنها شکل گرفته و خاطرات زیادی با هم دارند. او با یادآوری یکی دیگر از این خاطرات شیرین نوشت:« آن پاس فراموش نشدنی به ژاوی، وقتی که لوئیس آراگونس سرمربی تیم بود را یادت هست. آن سانتر تو که مهمترین گل زندگی همه ما را رقم زد. درست است که از هم جدا هستیم ولی همیشه با همیم.. تا آخرین لحظه.. فراتر از پیراهنها و باشگاه ها. در آخرین بازی ات در دنیای فوتبال مقابل من و داوید ویا قرار می گیری و بعد از بازی به خانه خواهی رفت و عزیزانت منتظرت خواهند بود. البته باید بدانی که توپ فوتبال، امروز، ناراحت تر از دیروز خواهد بود. از هرآنچه از حالا به بعد به سراغت می آید لذت ببر و شاد باش. ولی دلم برایت تنگ می شود فرناندو... هنوز نرفته، دلتنگت هستم.»

فرناندو تورس هم در آستانه آخرین حضورش در دنیای حرفه ای فوتبال، از ابراز لطف اینیستا حسابی احساساتی شده و در شبکه های اجتماعی پیغامی برای او نوشته:« امروز صبح با علم به اینکه امروز آخرین بازی ام در فوتبال حرفه ای را برگزار می کنم بیدار شدم و به این فکر می کردم که کاملا عادی و طبیعی امروز را پشت سربگذارم ولی بعد ازخواندن نامه یک دوست، حسابی احساساتی شدم. از تو ممنونم دوست خوبم.»

6363