لوکاکو: ارتباط من و مورینیو مملو از عشق و نفرت بود

لوکاکو: ارتباط من و مورینیو مملو از عشق و نفرت بود

سایت رسمی فوتبالی- روملو لوکاکو ستاره سابق منچستریونایتد در صحبتهایی در مورد ارتباطش باژوزه مورینیو در رختکن شیاطین سرخ صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، لوکاکو که در رختکن چلسی و سپس منچستریونایتد شاگرد آقای خاص بوده حالا در گفتگویی متفاوت درمورد ارتباطش با مورینیو اظهارنظر کرده و اعلام کرده که در دو فصلی که زیرنظر او توپ می زده، ارتباط آنها به نوعی مبتنی بر عشق- نفرت بوده است. 

درسال 2014 و زمانی که لوکاکو در چلسی توپ می زد ، ژوزه مورینیو عامل و دلیل اصلی جدایی او از رختکن چلسی و انتقالش به اورتون بود و سه سال بعد آقای خاص سران یونایتد را متقاعد کرد تا با پرداخت 85 میلیون یورو او را برای منچستریونایتد خریداری کنند. 

حالا لوکاکو به اینترمیلان منتقل شده تا فاز جدیدی از فوتبال را در این تیم آغاز کند. او در مورد ارتباطش با مورینیو گفت:« هر بازیکنی، ارتباط شخصی خاصی را با ژوزه مورینیو داشت. من و مورینیو هم ارتباط خاص خودمان را داشتیم. من او را به عنوان یک انسان دوست دارم. فکر می کنم که او هم مرا تحسین می کند. هرچند که بارها با هم جروبحث هم داشتیم. گاهی وقتها او از دست من شاکی می شد و گاهی هم من از او عصبانی می شدم. ولی درنهایت مورینیو سرمربی من بود.»

این دو چهره فوتبالی یک وجه اشتراک بزرگ با هم دارند.جدایی مورینیو از یونایتد چندان خوب و دلنشین رقم نخورد. او در میانه های فصل و به دلیل نتایج ضعیف تیمش از سمت خود برکنار شد و لوکاکو هم در شرایطی رختکن شیاطین سرخ راترک کرد که تردیدهای زیادی درمورد میزان آمادگی فیزیکی اش وجود داشت.

6363