هشدار کوواچ درمورد کوتینیو: فیلیپه اصلا درشرایط آماده ای نیست

هشدار کوواچ درمورد کوتینیو: فیلیپه اصلا درشرایط آماده ای نیست

سایت رسمی فوتبالی - نیکو کوواچ سرمربی جوان بایرن مونیخ در کنفرانسی خبری اعلام کرد که فیلیپه کوتینیو خرید جدید تیمش دربازار تابستانی که به صورت قرضی از بارسلونا به رختکن باواریایی ها منتقل شده، اصلا از نظر فیزیکی در شرایط آمادگی مطلوب قرار ندارد و به همین خاطر برای استفاده از او در ترکیب باواریایی ها عجله نخواهد کرد و به کوتینیو زمان خواهد داد تا به روزهای اوجش بازگردد.

به گزارش فوتبالی، کوواچ دراین باره گفت:« کوتینیو هنوز به آن سطح آمادگی که باید، نرسیده است. خود او همین را گفته و دیدگاه ما هم همین است.»

کوتینیو در ماه جولای همراه با تیم ملی برزیل در رقابتهای کوپا آمه ریکا حضور داشت و بعد از آن به تعطیلات تابستانی رفت و درنتیجه با تاخیر به تمرینات بارسلونا ملحق شد و کمی بعد هم به صورت قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست. حالا کوواچ در ادامه صحبتهایش درمورد کوتینیو گته:« ما نمی خواهیم کوتینیو را نابود کنیم و از بین ببریم؛ هرچند که شاید بعضی ها می خواستند که ما این کار را بکنیم.»

بدین ترتیب و با این صحبتها، کواچ احتمال حضور کوتینیو در ترکیب اصلی تیمش در بازی خارج از خانه مقابل شالکه که شنبه شب برگزار خواهد شد را رد کرد.

اینطور به نظر می رسد که در مورد لوکاس ارناندز هم اوضاع به همین ترتیب باشد. او اخیرا از بند مصدومیتی از ناحیه زانو رها شده وبعید است بتواند درترکیب اصلی قرار بگیرد ولی اوضاع ایوان پریسیچ متفاوت به نظر می رسد. کوواچ دراین باره گفت:« شرایط و سطح کیفی پریسیچ با فیلپیه متفاوت است.»

6363