تماس تلفنی «استعفای باز» عرب را عملی کرد/ عرب: تکذیب می کنم!

تماس تلفنی «استعفای باز» عرب را عملی کرد/ عرب: تکذیب می کنم!

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش از این «استعفای باز» خود را به وزیر ورزش ارائه کرده بود، در تماسی تلفنی خواستار پذیرش استعفایش از سوی وی و اعضای هیات مدیره شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، روز 23 مرداد در گزارشی، خبرگزاری مهر ضمن اشاره به کنسل شدن جشن قهرمانی و مراسم رونمایی از پیراهن فصل جدید پرسپولیس، از اتفاقی خبر داد که ایرج عرب را آشفته و او را مجبور به کنسل کردن این مراسم ها کرده بود. 

همان روز در تماسی تلفنی به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام می شود پس از نهایی شدن «بستن تیم» استعفایش را اعلام کند تا وزارت ورزش بتواند مدیرعامل جدید را برای این باشگاه انتخاب کند. 

یک روز بعد از این اتفاق هم تغییرات نزدیک به قطعی شدن بود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حفظ آرامش تیم این موضوع را تکذیب کردند اما هیات مدیره و وزارت ورزش همزمان در حال رایزنی و مذاکره با گزینه های جدید مدیرعاملی بودند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز پنجشنبه نخستین دیدار خود در لیگ نوزدهم را با پیروزی برابر پارس جنوبی به پایان برد که ایرج عرب در تماسی تلفنی با مسئولان رده بالای وزارت ورزش از آنها خواسته است استعفای بازش را بپذیرند تا وی این مسئولیت را ترک کند.

پس از این اتفاق برخی اعضای هیات مدیره و برخی مسئولان وزارت ورزش مذاکره خود با گزینه های مدیرعاملی را آغاز کردند تا خیلی سریع  جانشین ایرج عرب معرفی شود.

فوتبالی این نکته را اضافه می کند که پس از انتشار خبر استعفا، گفت و گوی کوتاهی از ایرج عرب روی خروجی سایت ها قرار گرفته که در آن استعفای خودش را تکذیب کرده بود و با طعنه عنوان کرده از استعفای خیالی خبری ندارد!

7413