کارشناسی داوری پرسپولیس – پارس جنوبی جم/ گل پرسپولیس کاملا قانونی و درست بود

کارشناسی داوری پرسپولیس – پارس جنوبی جم/ گل پرسپولیس کاملا قانونی و درست بود

وب سایت رسمی فوتبالی- نوذر رودنیل کارشناس داوری در خصوص صحنه های مشکوک بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، نوذر رودنیل کارشناس داوری در خصوص عملکرد موعود بنیادی فر و همکارانش توضیحاتی را به خبرنگار فوتبالی داد.  رودنیل در مورد داوری این دیدار گفت: در حالی که این بازی اول لیگ بود و اعضای 2 تیم سردرگمی هایی در زمین داشتند اما خوشبختانه تیم داوری این بازی اشتباهی را در طول این دیدار مرتکب نشد. رود نیل در خصوص برخی شیهاتی که در برخی رسانه ها در مورد گل پرسپولیس ایجاد شده است، تصریح کرد: گل پرسپولیس هیچ مشکلی نداشت و داور به درستی آن را قبول کرد. در حالی که برخی بر این عقیده هستند که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است باید اعلام کنم با توجه به این که مدافع پارس جنوبی جم آگاهانه با توپ بازی می کند، پس ادامه بازی تصمیم درستی بود که گرفته شد و گل پرسپولیس قانونی بود.

این کارشناس داوری در مورد کارت های زردی که داور در این دیدار به بازیکنان 2 تیم نشان داد، خاطر نشان کرد: تمام کارت ها درست بود و در این مورد هم داور اشتباهی را نداشت. 

رودنیل در خصوص اعلام خطای هند بازیکن پارس جنوبی جم در محوطه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: در این صحنه خطای هندی رخ نداد و داور در مورد اعلام خطا به سود پرسپولیس اشتباه کرد. 

او در ادامه گفت: در این دیدار تغییرات قوانین داوری که به تازگی اعلام شده است، به درستی اعلام شد. در این دیدار برخورد توپ به داور در نیمه اول به درستی با دراپ بال همراه شد و قانون جدید در خصوص تعویض ها نیز  درست اجرا شد.

رود نیل در پایان توضیحی را در مورد توپ بازی داشت و گفت: معمولا در بازی های فوتبال از توپ های یکدست سفید استفاده نمی شود .با توجه به برگزاری بازی در زیر نور، توپ سفید، دید بازیکنان و تیم داوری را خسته می کند و خیلی بهتر است توپ های طرح دار برای بازی ها استفاده شود.

4344