گل‌محمدی:امیدوارم فردا بازی خوب و جذابی از کار دربیاید/بازیکنان اسمی کار سختی دارند

گل‌محمدی:امیدوارم فردا بازی خوب و جذابی از کار دربیاید/بازیکنان اسمی کار سختی دارند

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت:بازیکنان اسمی کار سختی دارند. باید آمادگی خوبی وارد مسابقات شوند و از اسم‌شان دفاع کنند.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: خوشحالم که اولین نشست سال را شروع می کنیم و بعد از مدت ها تاخیر فردا اولین بازی لیگ را داریم.سخت ترین بازی برای هر دو تیم است.تیمی که آمادگی بیشتری از نظر ذهنی و روحی و بدنی و تاکتیکی داشته باشد برنده می شود.

گل‌محمدی گفت: یک بازی تدارکاتی مقابل پیکان داشتیم. حسین فرکی تیم خوبی را مهیا کرده است. امیدوارم فردا بازی خوب و جذابی از کار دربیاید.

وی در مورد شرایط نقل و انتقالات تیم شهر خودرو و سروش رفیعی و وضعیت رفیعی و قاسمی‌نژاد گفت:سروش هفته اول محروم بود و نمی‌توانست به خاطر اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان فردا بازی کند او  محرومیت انضباطی داشت. امین قاسمی‌نژاد دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد و در 20-30 روز آینده همراه ما خواهد بود. در هر صورت ما در پروسه‌ای که بازیکن در نظر داشتیم جذب کردیم و آقای حمیداوی خیلی زحمت کشید که بتوانیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. با توجه به بودجه‌ای که باشگاه از قبل تعیین شده بود و معیارهایی که داشتیم توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم که اکثر آنها اسمی هستند. البته اسم‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند و بازیکنان باید آمادگی بدنی خوبی داشته باشند. تا مقابل جوانان و تیم حریف خوب بازی کنند. بازیکنان اسمی کار سختی دارند. باید آمادگی خوبی وارد مسابقات شوند و از اسم‌شان دفاع کنند. 

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد وضعیت آمادگی سروش رفیعی گفت: رفیعی دیر به ما اضافه شد او از پرسپولیس هم جدا شده بود و به صورت انفرادی تمرین می‌کرد. به همین دلیل در شرایط خوب دور مانده است. البته در این دو هفته که با ما کار می‌کند با انگیزه و بسیار پرتلاش است و تمرینات  اختصاصی برایش در نظر گرفته‌ایم و روند شرایطش بهترمی‌شود..

گل‌محمدی در مورد دریافت پاداش آسیایی شدن تیم شهرخودرو گفت:‌مهمتر از پاداش بحث تسویه حساب سال گذشته بود که انجام شد هیچ بازیکنی بابت فصل گذشته از باشگاه طلب ندارد و امسال هم درصدی از قراردادها پرداخت شده و پاداش هم امروز پرداخت می‌شود وهیچ نگرانی بابت بحث مالی نداریم. از طرف خودم و بازیکنان تیم از آقای حمیداوی تشکر می‌کنم. هیچ دغدغه مالی نداریم و خدا را شکر می‌کنیم. این تیم مشکلات زیادی داشت که آقای حمیدوای آمدند و مشکلات برطرف شد که کار سختی هم بود. کمتر کسی اکنون می‌آید و هزینه‌های و بدهی‌ها را می‌پردازد اما اکنون هیچ بازیکنی خارجی و ایرانی از تیم ما طلب ندارد. 

وی در مورد اینکه  چقدر برای قهرمانی انگیزه دارند، گفت: انتظارات باید بر مبنای امکانات باشگاه باشد نمی‌خواستم قبل از بازی موج ناامیدی منتشر کنم و هواداران را ناامید کنم. در بحث آماده سازی و برنامه ریزی و آمادگی تیم و بازی‌های تدارکاتی شرایطمان ضعیف بود. در این دو ماه که تمرینات شروع کردیم بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشیتم. فقط دو بازی  رفت و برگشت با ذوب‌آهن و بازی با پیکان خوب بود.اکثر بازی‌های تدارکاتی در زمین تمرین خودمان بود که شرایطش اصلا مناسب نبود. در برنامه‌ریزی خیلی خوب انجام نشده است. نمی‌خواستم هواداران را نگران کنم. برخی از بازیکنان هم دیرتر به جمع ما اضافه شدند و در هماهنگی مشکلاتی داشتند که در هر صورت باید وارد  مسابقات شد.

7655