حضور بازیکن اسبق والنسیا در سریالی راجع به انتخاب مربی زن برای تیم فوتبال مردان!

حضور بازیکن اسبق والنسیا در سریالی راجع به انتخاب مربی زن برای تیم فوتبال مردان!

سایت رسمی فوتبالی - جان کارو بازیکن اسبق لیون، وستهام و بشیکتاش یکی از نقش های اصلی سریال نروژی "هوم گراند" (به معنی ورزشگاه خانگی یا سرزمین خانگی) را بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، این سریال مورد تحسین منتقدان و کاربران قرار گرفته است. در فصل اول این سریال که از روز 13 آگوست پخش آن آغاز شده، این افسانه که فوتبال فقط متعلق به مردان است، شکسته شده است. داستان این فیلم راجع به تیمی در کشور نروژ است که به تازگی به لیگ دسته بالاتر صعود کرده و کمی پیش از شروع لیگ، مربی خود را از دست می دهد. جان کارو بازیکن اسبق تیم ملی نروژ و والنسیا در این فیلم نقش "میشل الینگسن" را بازی می کند، بازیکنی که در سالهای پایانی فوتبالش است و تصور می کند که سرمربیگری تیم به او سپرده شود اما به جای او یک مربی زن که در حوزه فوتبال زنان موفقیت های زیادی کسب کرده، استخدام می شود.

هلنا میکلسن ( بازی با آنه دال تورپ) در دنیای مردانه فوتبال وارد می شود، سدها را می شکند و شخصیت مربیگری خود را به بازیکنان جدیدش ثابت می کند. در ابتدا  بازیکنان شامل الینگسن با بی اعتمادی با او برخورد می کنند چرا که تصور می کنند که یک زن نمی تواند مربی تیم مردان باشد.  چالش های این مربی زن تبدیل به سوژه داغی برای این سریال شده تا یکی از نفسگیرترین و جذاب ترین سریال های تلویزیونی راجع به فوتبال ساخته شود.