پاسخ منفی پاریسن‌ژرمن به پیشنهاد رئال مادرید؛ 100 میلیون یورو به علاوه سه بازیکن در ازای نیمار

پاسخ منفی پاریسن‌ژرمن به پیشنهاد رئال مادرید؛ 100 میلیون یورو به علاوه سه بازیکن در ازای نیمار

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید اولین پیشنهاد جدی و رسمی خود را برای خرید نیمار به پی اس جی داد اما تیم فرانسوی این پیشنهاد را رد کرد.

به گزارش فوتبال، نشریه معتبر و فرانسوی اکیپ در صفحه اصلی خود به پیشنهاد رئال مادرید اشاره کرده است : 100 میلیون یورو به علاوه گرت بیل، کیلور ناواس و خام رودریگز در ازای نیمار اما پی اس جس این پیشنهاد را رد کرده است. تیم فرانسوی می خواهد نیمار را بفروشد اما انتظار دارند که درآمد خوبی از فروش او کسب کنند. تیم فرانسوی دو سال پیش برای خرید نیمار از پی اس جی 222 میلیون یورو پرداخت و حالا می خواهند این پول را جبران کنند. 

رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس سه تیمی هستند که نامشان پیرامون نیمار مطرح شده است. در حال حاضر امید رئال مادرید نسبت به بارسلونا برای این انتقال بیشتر است چرا که ناصرالخلیفی مالک پی اس جی رابطه خوبی با نیوکمپ ندارد در حالی که رابطه اش با مدیران تیم مادریدی به مراتب بهتر است. 

پی اس جی در فاصله 11 روز به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اولین پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده است. خامس رودریگز و گرت بیل دو بازیکنی هستند که رابطه خوبی با زیدان ندارند و به همین خاطر رئال مادرید در طول تابستان آنها را در لیست فروش قرار داد. نفر سوم هم کیلور ناواس است که با توجه به حضور کورتوا در ترکیب اصلی باید نیمکت نشین شود و به همین خاطر جدایی دروازه بان کاستاریکایی دور از انتظار نبست.
پیش از این پی اس جی دو پیشنهاد بارسلونا را هم رد کرده بود: اولی کوتینیو به علاوه 100 میلیون یورو و دومی انتقال به صورت قرضی و پرداخت 160 میلیون یورو در تابستان بعدی.

به نظر می رسد که اخبار ضد و نقیض در مورد بازیکن برزیلی در روزهای آینده ادامه داشته باشد هر چند که دو نشریه معتبر کاتالونیا یعنی موندودپورتیوو و اسپورت کاتالونیا امروز در صفحه اصلی خود به ناامیدی در جذب نیمار توسط تیمشان اشاره کرده اند.