دودستگی عجیب درپی.اس.جی سر نیمار: توخل خواهان حضور او در بازی با تولوز

دودستگی عجیب درپی.اس.جی سر نیمار: توخل خواهان حضور او در بازی با تولوز

سایت رسمی فوتبالی - در شرایطی که هواداران پاری سن ژرمن حسابی از دست نیمار عصبانی هستند و در بازی اخیر تیمشان حسابی او را هو کرده و مورد اهانت قرار دادند، دیگر دوست ندارند او را در پیراهن تیمشان ببینند.

به گزارش فوتبالی، اما توماس توخل سرمربی آلمانی پی.اس.جی نظر دیگری دارد. او برای بازی یکشنبه شب تیمش مقابل تولوز که در پارک دو پرنس برگزار خواهد شد، روی نیمار حساب ویژه ای باز کرده است و به او اعتماد دارد. او در هفته ها و ماه های اخیر  محتاطانه رفتار کرده و تمام تلاش خودش را به کار گرفته تا نیمار را از زیر ذره بین منتقدان خارج کند. البته این طور به نظر می رسد که او تنها فردی است که دوست دارد نیمار را دوباره در پیراهن تیمش ببیند.

البته تصمیم نهایی درمورد بازی کردن یا نکردن نیمار در بازی یکشنبه شب مقابل تولوز، به توخل بستگی ندارد وگویا حرف نهایی را دراین رابطه لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن و ناصرالخلیفی رئیس این باشگاه می زنند و در روز شنبه درمورد حضور یا عدم حضور نیمار دراین بازی تصمیم گیری خواهند کرد. تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که نیمار در بازی روز یکشنبه حضور نخواهد داشت (این درحالی است که او اخیرا از بند مصدومیت رها شده ولی درتمرینات گروهی تیمش حضور ندارد). اما پافشاری های توخل برای استفاده از نیمار، ممکن است باعث تغییر شرایط فعلی شود.

توخل در هفته های اخیر در کنفرانسهای خبری اش اعلام کرده بود که نیمار هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده و بدین ترتیب قرار نگرفتن نام او در لیست بازیکنان آماده تیمش را توجیه می کرد. توخل فصل گذشته هم با مورد مشابهی در مورد آدرین رابیو مواجه بود. او روی رابیو حساب ویژه ای باز می کرد؛ اما بعد از آنکه رابیو حاضر به تمدید قراردادش با باشگاه پاریسی نشد، مدیران باشگاه او را کنار گذاشتند.

درنتیجه راضی کردن شیخ عرب ولئوناردو برای حضور نیمار در ترکیب تیم پاریسی کار ساده ای نخواهد بود؛ اما توخل تمام تلاشش را دراین راستا به کار خواهد گرفت.

 

 

 6363