برونو فرناندز با قیمت 70 میلیون یورو به رئال پیشنهاد شد

برونو فرناندز با قیمت 70 میلیون یورو به رئال پیشنهاد شد

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه اسپورتینگ لیسبون به دنبال یک خریدار برای ستاره تیمشان هستند. سران این باشگاه پرتغالی اخیرا پیشنهاد 60 میلیون یورویی تاتنهام برای خرید برونو فرناندز را رد کردند و حالا از طریق ژرژ مندس، مدیربرنامه های این بازیکن جوان، او را به باشگاه رئال مادرید پیشنهاد کرده اند.

به گزارش فوتبالی، مدیران این باشگاه پرتغالی قصد فروش ستاره تیمشان را دارند و شخصا با رئالی ها تماس گرفته و خرید او را به باشگاه مادریدی پیشنهاد کرده اند. آنها قصد دارند تا این ستاره جوان را با قیمت 70 میلیون یورو به فروش برسانند و از ژرژ مندس خواسته اند تا او را به رئالی ها پیشنهاد کند.

این درحالی است که در هفته های اخیر سران باشگاه پرتغالی با دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام برای فروش برونو مذاکره کرده بودند ولی این مذاکرات به بن بست رسید.

البته در طول این مدت رئال مادرید یکی از باشگاه هایی بود که برای جذب این بازیکن با مدیران باشگاه پرتغالی تماس گرفته بود. اما حالا آنها مطلع هستند که این بازیکن فروشی است و قیمت او 70 میلیون یورو است. 

برونو فرناندز فصل گذشته در 53 بازی برای اسپورتینگ لیسبون به میدان رفت و 32 گل به ثمر رساند و هافبکی است که در بین تمام لیگ های اروپایی، بیشترین گلها را به ثمر رساند.نظر مادریدی ها هم نسبت به جذب او مثبت است ولی آنها این روزها همچنان امیدوار به جذب نیمار و پل پوگبا هستند و قطعا جذب یکی از این دو بازیکن را به این بازیکن جوان پرتغالی ترجیح می دهند. اما در صورتی که مادریدی ها در خرید این دو بازیکن بزرگ ناکام بمانند، گزینه بعدی آنها برونو فرناندز خواهد بود.

6363