دعوت نیمار به تیم ملی، سوژه اختلاف فدراسیون برزیل با پی.اس.جی

دعوت نیمار به تیم ملی، سوژه اختلاف فدراسیون برزیل با پی.اس.جی

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که دردسرهای نیمار پایانی ندارد. در شرایطی که تکلیف آینده این ستاره برزیلی هنوز روشن نیست و مشخص نیست که آیا او قادر خواهد بود تا با برآورده کردن رویایش پاری سن ژرمن را ترک کرده وبه تیم دیگری منتقل شود، دردسر تازه ای برایش ایجاد شده است.

به گزارش فوتبالی، این روزها سه باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس برای مال خود کردن نیمار با هم رقابت می کنند و دراین شرایط، جنجال دیگری به سراغ این ستاره برزیلی آماده است. 

روز جمعه بود که تیته سرمربی تیم ملی برزیل لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی کشورش برای بازیهای دوستانه مقابل کلمبیا و پرو در ماه سپتامبر را منتشر کرد و طبق معمول سالهای اخیر نام نیمار در لیست بازیکنان آماده برزیل قرار گرفت. همین ماجرا حالا گرد وخاک زیادی به پا کرده است.

مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن اصلا از قرار گرفتن نام نیمار دراین لیست راضی نیستند. تیته همان روز جمعه در صحبتهایی درمورد دلایلش برای دعوت کردن از نیمار به اردوی سلسائو صحبت کرد و گفت:« اگرچه نیمار در تمرینات تاکتیکی پاری سن ژرمن شرکت نمی کند، اما در تمامی تمرینات تیم حضور دارد. او در شرایط مناسب بازی کردن قرار دارد. به علاوه من با ریکاردو مربی بدنساز شخصی نیمار هم صحبت کرده ام و او به من گفت که نیمار به صورت طبیعی درتیم باشگاهی اش مشغول تمرین کردن است و شرایط ایده آلی برای بازی کردن دارد. خود نیمار هم به من گفت که در کمال آرامش است و مذاکراتی درمورد آینده اش در جریان است و امیدوار است که پاریسی ها اوضاع را روبه راه کند.»

همین صحبتهای تیته حالا حسابی باعث عصبانیت مقامات و مدیران باشگاه پاری سن ژرمن شده است. طبق گزارش منتشره در یو.او.ال سپورته، سران باشگاه پاری سن ژرمن حسابی از صحبتهای تیته در مورد مربی بدنساز شخصی نیمار عصبانی هستند و معتقدند که سرمربی تیم ملی برزیل به نظر اعضای دپارتمان پزشکی باشگاه پاریسی اهمیتی نداده است. چرا که کادر پزشکی پاری سن ژرمن براین باور است که نیمار هنوز به شرایط ایده آلش برای حضور در زمین نرسیده است.

این درحالی است که نیمار و تیته ارتباط صمیمانه و عمیقی دارند و بی دلیل هم نیست که تیته همواره در مواجهه با تمام مسائل، به دفاع از نیمار پرداخته. زمانی که اونای امری سرمربی پاری سن ژرمن بود، اختلافات زیادی میان او و نیمار وجودداشت؛ تیته در آن زمان از نیمار دفاع می کرد؛ زمانی که نیمار با اتهام تجاوز به یک مدل برزیلی روبرو شد، مجددا سرمربی تیم ملی برزیل به دفاع از او برخاست و همواره از حمایت سرمربی سلسائو برخوردار است.

حالا مدیران پاری سن ژرمن بعد از صحبتهای تیته حسابی از دست او و مسئولان کنفدراسیون فوتبال برزیل عصبانی هستند و معتقدند که هرگونه اظهارنظر درمورد شرایط فیزیکی نیمار و آمادگی او برای بازگشت به زمین، باید برطبق نظرات کادر پزشکی این باشگاه پاریسی انجام شود.

 6363