کوترونه: میلان بازیکنان خارجی را ترجیح می‌دهد

کوترونه: میلان بازیکنان خارجی را ترجیح می‌دهد

سایت رسمی فوتبالی - پاتریک کورتونه مدعی شد که از میلان کنار گذاشته شد چرا که مدیران این تیم بازیکنان خارجی حاضر در باشگاه را ترجیح می دهند. 

به گزارش فوتبالی، کوترونه اخیرا با امضای قراردادی به ارزش 22 میلیون یورو به ولوز پیوست و در حال حاضر خود را برای حضور در پلی آف لیگ اروپا برابر تورینو آماده کند که از زمان حضور در میلان به خوبی با آنها آشناست. او در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت گفت: " اولین حضور من در اینجا بسیار خوب بود. خیلی خوب از من استقبال شدم و به راحتی جا افتادم. زندگی در هتل را دوست ندارم بنابراین یک خانه پیدا کردم و بهترین دوستم همراه من است. بازی برابر تورینو سخت خواهد بود. آنها تیم خوبی هستند و شباهت های زیادی بین ما و آنها وجود دارد که می توان به هواداران پر شور، شخصیت، غرور و حس تعلق اشاره کرد. "

این بازیکن 21 ساله محصول آکادمی باشگاه میلان و شماره 9 بالقوه آینده تیم ملی ایتالیاست اما باشگاه ترجیح داد که او را به فروش رسانده و رافائل لیائو را جانشین او کند. کوترونه در این باره گفت: " این داستان همیشگی بوده است. خارجی ها به ما ترجیح داده شده اند. برای ما بیست و چند ساله ها سخت است اما در هر حال من می خواهم روی یک چیز تاکید کنم و آن این است که همیشه از میلان برای چیزی که در اختیار من قرار داد، سپاسگزارم. "

1070