احمدی: با نفت مسجدسلیمان قراردادی امضا نکردم/ برای گل‌ریحان آرزوی موفقیت می‌کنم

احمدی: با نفت مسجدسلیمان قراردادی امضا نکردم/ برای گل‌ریحان آرزوی موفقیت می‌کنم

وب سایت رسمی فوتبالی- رحمان احمدی که به جرات یکی از بهترین دروازه بانان ایران است، در آستانه شروع لیگ برتر فوتبال هنوز تیم آینده اش را انتخاب نکرده است. 

از شرایط خودت بگو، اوضاع چطور است؟
 خدا را شکر، تمریناتم را به‌طور کامل انجام می‌دهم و از آمادگی جسمی و روحی بسیار خوبی برخوردار هستم. هرچند هنوز مشخص نیست در فصل آینده برای چه تیمی بازی خواهم کرد اما مثل همیشه شرایط جسمی و روحی بسیار خوبی دارم و خودم را در شرایط مطلوب حفظ کرده‌ام.

جدایی زودهنگام تو از گل‌ریحان عجیب بود. چه اتفاقی افتاد؟

 اول اینکه من برای این تیم در ادامه راه با توجه به شروع بازی‌ها آرزوی موفقیت دارم. من این تیم را با میل و رغبت انتخاب کرده بودم و این در حالی بود که از چند تیم لیگ برتری در همان زمان پیشنهاد داشتم. به هر حال با انگیزه زیادی که داشتم با این تیم همکاری‌ام را شروع کردم.

با این شرایط چرا جدا شدی؟

 خودم راضی به جدایی نبودم و همانطور که گفتم انگیزه زیادی برای بازی برای این تیم داشتم، اما شرایطی پیش آمده که مجبور شدم جدا شوم.

مشکل خاصی به‌وجود آمد یا اینکه با کسی اختلاف داشتی؟

 هیچ‌کدام از اینها نبود. سرمربی تیم بعد از یک بازی دوستانه، با کمال تعجب اعلام کرد نوع بازی من نشان می‌داده انگیزه کافی برای بازی‌ها ندارم و صحبت‌ها و مذاکرات طوری پیش رفت که فهمیدم ماندنم در این تیم ثمری نخواهد داشت. به هر حال نظر سرمربی این بود و با این تفکر نمی‌شد به‌خوبی کار کرد به همین خاطر ترجیح دادم از تیم جدا شوم.

انگار شرایط بسیار خوبی هم داشتی؟

 همه چیز خوب بود؛ یک تیم حرفه‌ای، خوب و باانگیزه که می‌توانستیم همکاری خوبی داشته باشیم، اما نظر سرمربی مهم بود و باید می‌توانستیم با هم کار کنیم. کیانوش رحمتی و مهدی ثابتی کاملاً در جریان جدایی‌ام بودند و خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد ولی به هر حال برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه فرهیختگان، دروازه‌بان فصل گذشته پارس‌جنوبی‌جم همچنان یکی از دروازه‌بانان آماده به‌شمار می‌رود، ولی همچنان خارج از گود ایستاده و هنوز تکلیف تیم فصل آینده او مشخص نیست. رحمان احمدی فصل گذشته در اغلب بازی‌های پارس‌جنوبی‌جم حضور داشت و توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. سنگربان سابق تیم ملی این روزها همچنان در تصمیم‌گیری برای فصل آینده مردد است و البته فرصت زیادی ندارد، با این وجود حاضر نیست تحت هر شرایطی در شروع بازی‌ها حضور داشته باشد. احمدی کارش با گل‌ریحان البرز تمام شده بود و قرار بود فصل آینده را در لیگ یک سپری کند، اما قبل از شروع بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشورمان از این تیم جدا شد. در چند روز اخیر هم صحبت‌های زیادی درباره او وجود داشت، خیلی‌ها نساجی مازندران را مقصد بعدی او معرفی می‌کردند و البته در چند روز اخیر پیوستن او به نفت مسجدسلیمان هم قطعی عنوان می‌شد. با این وجود احمدی همچنان بازیکن آزاد است و در فاصله چند روز مانده به شروع بازی‌ها هنوز تکلیفش مشخص نیست، ولی انگار او نیز عجله‌ای برای حضور در شروع بازی‌ها ندارد و با وجود آمادگی جسمی و روحی به‌دنبال شرایط بهتری برای حضور در لیگ برتر است.
 

در چند روز اخیر خبرهای قطعی از پیوستن‌ات به نفت مسجدسلیمان وجود داشت. با این باشگاه قراردادی امضا کردی؟
 نه، قراردادی با نفت مسجدسلیمان امضا نکردم. صحبت‌های جدی با مسئولان این تیم داشتم و حتی برای تکمیل صحبت‌ها به مسجدسلیمان رفتم، اما شرایط طوری نبود که بتوانم قراردادی با این باشگاه امضا کنم. به هر حال شرایط تیم‌ها بسیار سخت است، بخصوص تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان شرایط سختی دارند به همین جهت قراردادی با این تیم امضا نکردم.

پس هنوز بازیکن آزاد هستی؟
 بله، با هیچ تیمی قرارداد ندارم.

چند روز دیگر لیگ برتر شروع خواهد شد و فرصت چندانی نداری، با این وجود نگران نیستی؟
 نگرانی ندارم، به هر حال باید شرایط طوری باشد که بتوانم برای تیمی به میدان بروم که مثمر ثمر باشم. صرفاً برای حضور در لیگ برتر یا بازی‌ها با هیچ تیمی مذاکره نکردم، حتی اگر با نفت مسجدسلیمان هم قرارداد امضا می‌کردم، قطعاً به فکر روزهای بهتری بودم. الآن هم عجله‌ای ندارم.

ولی با این اوصاف ممکن است نیم‌فصل اول بیرون بمانی.
 ایرادی ندارد، همانطور که گفتم دوست دارم حضورم در هر تیمی ثمری داشته باشد، وگرنه بیرون ماندن بهتر است.

در این صورت برنامه‌ای داری؟

 فعلاً که نه، ولی اگر فرصت داشته باشم قطعاً کلاس‌های مربیگری را خواهم رفت و از فرصت استفاده می‌کنم.

بحث رفتنت به نساجی خیلی داغ بود، صحبتی با این باشگاه نداشتی؟
 قبلاً صبحت‌های مختصری شده بود اما جدیداً هیچ مذاکره‌ای نداشتم.

تجربه بالایی در لیگ برتر و قطعاً شناخت خوبی هم از تیم‌های مدعی داری. امسال کدام تیم را مدعی قهرمانی می‌دانی؟
 برای قضاوت کردن زود است، اما برخی تیم‌ها با تدارکاتی که مهیا کرده‌اند مشخص است برای کسب قهرمانی خیز برداشته‌اند. تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و حتی ذوب‌آهن هم شرایط بسیار خوبی دارند. با این وجود فکر می‌کنم سپاهان اوضاع بسیار خوبی دارد. هرچند این تیم کار راحتی نخواهد داشت، اما فکر می‌کنم وضعیت بسیار مناسبی دارد و در لیگ نوزدهم مدعی است. البته بعد از شروع بازی‌ها و با برگزاری چند هفته‌ای بازی‌ها، شاید بهتر بتوان در مورد مدعی اصلی قهرمانی حرف زد.

4344