نیمار: وقتی خود واقعی‌ات هستی، منفور می‌شوی

نیمار: وقتی خود واقعی‌ات هستی، منفور می‌شوی

سایت رسمی فوتبالی - نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، با انتشار پستی منتسب به باب مارلی در استوری اینستاگرام خود بار دیگر شایعات مربوط به جدایی از این تیم را داغ کرد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره تیم ملی برزیل اخیرا به شدت به بارسلونا و رئال مادرید لینک شده که در چند روز اخیرا یوونتوس نیز به جمع این تیم ها اضافه شده است. پاری سن ژرمن حاضر به پذیرش انتقال قرضی این بازیکن نیز شده اما بند خرید اجباری که برای او در نظر دارد بیش از 200 میلیون یورو است و این کار را برای سایر تیم ها دشوار می کند. نیمار در بازی اول پی اس جی در لیگ فرانسه مورد اعتراض شدید هواداران قرار گرفت. آنها علاوه بر توهین هایی که به این بازیکن کردند، خواهان جدایی هرچه سریعتر او از پاریس شدند. حالا به نظر می رسد که بازیکن سابق بارسلونا به نوعی پاسخ این هواداران را داده باشد. او با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: " وقتی خود واقعی‌ات هستی، منفور می شوی و وقتی ادا در میاوری دوستت دارند. "

این بازیکن در بازی ابتدایی پاری سن ژرمن که با پیروزی 3 - 0 برابر نیم همراه بود، حضور نداشت و در دیدار دوم که منجر به شکست 2 - 1 تیمش برابر رن شد نیز غایب بود. 

1070