رقابت بارسلونا با باشگاه‌های لیگ برتر بر سر پدری

رقابت بارسلونا با باشگاه‌های لیگ برتر بر سر پدری

سایت رسمی فوتبالی – پدری گونزالس پدیده اخیر لیگ دسته دوم اسپانیا بوده است. او دومین بازیکن جوان تاریخ لاس‌پالماس شد که با پیراهن این تیم بازی رسمی انجام می‌دهد. او 16 سال، 8 ماه و 24 روز سن دارد. لاس‌پالماس در هفته اول مقابل اوئسکا شکست خورد.

اما این مهاجم پرورش‌یافته آکادمی لاس‌پالماس در پیش‌فصل خوش درخشیده و توانسته در ترکیب ثابت این تیم قرار بگیرد. باشگاه‌های بزرگ اروپا به دنبال جذب او هستند و می‌خواهند پیش از آن که پنجره نقل و انتقالات بسته شود، او را بخرند.

لاس‌پالماس تنها در صورتی حاضر به شنیدن پیشنهادها است که این بازیکن یک سال دیگر در این تیم بماند.

در حال حاضر، بارسلونا بیش از همه اوضاع او را دنبال می‌کند. چلسی هم خواهان او است و چند باشگاه در لیگ برتر هم شرایطش را زیر نظر دارند.

مبلغ فسخ قرارداد او 30 میلیون یورو است اما هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت این مبلغ نیست. لاس‌پالماس حاضر است او را با 10 میلیون یورو بفروشد، مشروط بر آن که او تا پایان فصل به این تیم قرض داده شود. 

در سال‌های اخیر، رئال مادرید توانسته به‌سرعت برای جذب بازیکنان جوان وارد عمل شود و امثال مارکو آسنسیو، دنی سبایوس و براهیم دیاز را بخرد. به این دلیل، بارسا می‌خواهد در رقابت با این تیم موفق باشد. آنها همچنین می‌دانند که این بازیکن در جام جهانی زیر 17 سال در اکتبر تا نوامبر حضور دارد و بی‌تردید توجه زیادی جلب او خواهد شد. عملکرد خوب او در این بازی‌ها قیمتش را افزایش می‌دهد و به این دلیل، بارسا می‌خواهد او را هر چه سریع‌تر جذب کند.

8444