عنایتی: همه دوست دارند شیراز در لیگ برتر نماینده داشته باشد/ حمایت مسئولان نباشد با مشکل مواجه می‌شویم

عنایتی: همه دوست دارند شیراز در لیگ برتر نماینده داشته باشد/ حمایت مسئولان نباشد با مشکل مواجه می‌شویم

وب سایت رسمی فوتبالی- رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز مدعی است، تمام فوتبالی‌ها دوست دارند شیراز در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، رضا عنایتی، با اشاره به پیروزی تیمش برابر مس کرمان در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول گفت: خدا را شکر می‌کنم که در اولین گام سه امتیاز مهم گرفتیم، آن هم برابر تیم ریشه‌دار و پُرامکاناتی مثل مس کرمان که جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است. ما ابتدا گل خوردیم و چیزی که برایم بسیار ارزش داشت، خودباوری بازیکنانم بود که خیلی سریع به بازی برگشتند و توانستیم سه گل به حریف پرقدرت‌مان بزنیم. من دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم که تلاش کردند و امیدوارم در بازی‌های آینده هم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز در ادامه افزود: این بازی تمام شده و ما به فکر بازی بعدی هستیم. هنوز در اول راه هستیم و باید به فکر موفقیت در مسابقات بعدی باشیم. باید از هواداران قشقایی هم تشکر کنم که تا دقیقه 96 تیم را تشویق کردند و امیدوارم نتایجی بگیریم که باعث خوشحالی آنها شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قشقایی پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد، تصریح کرد: همه چیز فقط در مسائل فنی خلاصه نمی‌شود و تمام تیم‌ها دوست دارند که به لیگ برتر صعود کنند. مهم این است که تیم ما توسط مسئولان استانی حمایت شود. فجر سپاسی و قشقایی نیاز به حمایت مالی و معنوی دارند تا بتوانند به لیگ برتر صعود کنند. تمام فوتبالی‌ها دوست دارند شیراز در لیگ برتر نماینده داشته باشد و امیدوارم که قشقایی در این فصل دغدغه امکانات، مسائل مالی و ... را نداشته باشد.

4344