نصیرزاده: همچنان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره ماشین‌سازی هستم/ مقابل استقلال هدفی جز برد نداریم

نصیرزاده: همچنان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره ماشین‌سازی هستم/ مقابل استقلال هدفی جز برد نداریم

وب سایت رسمی فوتبالی- هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که آنها در بازی با استقلال هدفی جز برد نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، به نقل از تسنیم، هوشنگ نصیرزاده درباره بازگشت دوباره‌اش به ماشین‌سازی و اینکه گفته بود به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت می‌کند، گفت: بعد از اتفاقی که برای آقای جمشید خطیبی رخ داد، هیئت مدیره از من درخواست کرد که برای جلو بردن کارها برگردم. البته در ثبت شرکت‌های تبریز همچنان من مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هستم و هنوز تغییری در ثبت شرکت‌ها انجام نشده است.

وی با اشاره به شرایط ماشین‌سازی در آستانه بازی با استقلال خاطر نشان کرد: تیم ما 9 بازیکن خود را از دست داد و این موضوع کار رسول خطیبی را سخت کرد. با این حال امیدواریم که شرایط خوبی برای فصل جدید داشته باشیم. البته همه‌ی تیم‌ها برای شروع لیگ مثل هندوانه دربسته هستند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که از لحاظ فنی چه شرایطی دارند. امسال فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است و در فصل جدید بر خلاف سال‌های گذشته گزینه سقوط نداریم.

 مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در ارتباط با پیش‌بینی‌اش از بازی برابر استقلال تصریح کرد: من پیشگو نیستم و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. ما میزبان هستیم و طبیعتاً هدف‌مان برد در این بازی خانگی است. ماشین‌سازی مدتی پیش یک بازی دوستانه هم با استقلال انجام داد، اما بازی‌های دوستانه با بازی‌های رسمی خیلی فرق دارد و با شرایطی متفاوت روز جمعه به میدان خواهیم رفت.

۷۴۱۳