ستاره سابق یونایتد: سانچز یک مصیبت است که باید از تیم برود

ستاره سابق یونایتد: سانچز یک مصیبت است که باید از تیم برود

سایت رسمی فوتبالی - گری نویل از احتمال جدایی الکسیس سانچز از منچستریونایتد ابراز خوشحالی کرده و مدعی شد که این بازیکن یک مصیبت است که باید هرچه زودتر از این تیم برود.

به گزارش فوتبالی، گری نویل علاقه چندانی به بازیکن سابق آرسنال ندارد و پیش از این از جدایی روملو لوکاکو و پیوستن این بازیکن به اینتر نیز ابراز خوشنودی کرده بود. حالا سانچز نیز در آستانه پوشیدن پیراهن اینتر قرار دارد. نویل در برنامه دوشنبه های فوتبالی شبکه اسکای اسپرت در این باره گفت: " من از پیوستن او به باشگاه خوشحال شدم چون به نظر می رسید که یک مهاجم تکنیکی است که بین خطوط حرکت می کند و به خوبی دروازه حریفان را باز می کند. اما حضور او یک مصیبت بود. هیچ ایده ای ندارم که چه اتفاقی رخ داد. او باید دو نفر باشد. یکی که برای آرسنال و بارسلونا بازی می کرد و دیگری که به منچستریونایتد آمد. آنها باید او را از باشگاه بیرون کنند. روملو لوکاکو نیز نمی خواست در تیم بماند. این مرحله تغییرات در باشگاه است. حالا 4 یا 5 بازیکن هستند که نمی خواهند در تیم باشند. سولشر باید امسال از چند نفر صرف نظر کند و سال دیگر نیز چند نفر دیگر را از تیم جدا کند. "

سانچز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2018 از آرسنال به منچستریونایتد پیوست و قراردادی با این باشگاه به امضا رساند که او را با دریافت هفته ای 545 هزار یورو به پردرآمدترین بازیکن این تیم تبدیل کرد. با این حال او در 45 بازی تنها 5 گل به ثمر رساند و حالا در آستانه پیوستن به اینتر با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو و با بند خرید است. 

1070